Select Page

راهنمای خرید هدیه برای شب یلدا

زندگی پر از لحظه هایی است که می توان از آن برای خوشحال کردن دیگران استفاده کرد و از آن جهت که شب یلدا یکی از جشن های قدیمی ایرانیان است می‌تواند بهانه خوبی برای هدیه دادن به کسانی که دوستشان داریم، باشد. در واقع هدیه دادن یکی از زیبایی های شب یلداست. در این جشن باستانی افراد سعی می‌کنند هدیه‌های خود را هر چند کوچک با تم‌های یلدایی تزئین کنند تا حس یلدایی هدایای خود را بیشتر کنند. در این مقاله کوتاه شما را راهنمایی خواهیم کرد که در خرید هدیه برای شب یلدا به چه نکاتی توجه کنید. با ما همراه باشید.

هدیه شب یلدا برای کودکان

سوال اصلی در خرید هدیه برای شب یلدا اینجاست که چه هدایایی می‌تواند برای شب یلدا مناسب باشد؟ اگر گیرنده هدیه کودک است، هدایایی مانند لوازم التحریر با طرح هندوانه و انار و یا لباس‌های با رنگ قرمز و یا سبز می‌توانند هدایای جذابی برای یلدا باشند. جورابهای قرمز و یا هندوانه‌ای هم در سال‌های اخیر برای هدیه دادن در شب یلدا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. اما از هدایای سنتی که همیشه انتخاب افراد برای شب یلدا بوده است می‌توان از دیوان حافظ و کتاب‌های شعر نام برد. هدیه‌ای که می‌توان با نوشتن چند خط یادگاری در ابتدا، آن را تبدیل به هدیه ماندگار کرد. اگر برای کودکان قصد خرید هدیه ای فرهنگی در شب یلدا دارید، میتوانید کتابهایی که داستانهای شاهنامه یا اشعار حافظ و سعدی را به زبان ساده و داستانی منتشر کرده اند، تهیه کنید.

هدیه شب یلدا برای عروسان و نوعروسان

هدیه بردن برای عروس در شب یلدا یکی از سنت های قدیمی ایرانی ها است. شب یلدا یکی از قشنگ‌ترین شب‌ها برای نوعروس‌هاست. در این شب، خانواده داماد براساس یک رسم کهن ایرانی، به منزل خانواده تازه عروس رفته و هدایای مختلفی را به عروس خانم پیشکش می‌کنند. در این شب خانواده عروس خودشان را آماده می‌کنند تا از خانواده‌ای که به تازگی با آن‌ها وصلت کرد‌ه‌اند، یعنی خانواده تازه داماد پذیرایی کنند. در چنین شبی، طبق قراری نانوشته اما مرسوم، دو خانواده و آشنایان نزدیک دور هم جمع می‌شوند و بلندترین شب سال را با خوشحالی و شادی، به شیوه دیگری جشن می‌گیرند. در این میان هدایایی نیز از طرف خانواده داماد به عروس خانم تقدیم می‌شود که این هدایا براساس رسوم خانواده‌ها در شهرهای محتلف کم‌ و بیش متفاوت هستند ولی هدایا هر چه که باشند با تم‌های یلدایی تزئین می‌شوند و در میان آنها خوراکی‌های یلدایی همچون هندوانه تزئین شده، انار،‌آجیل و هر آن‌چه که رنگ و بویی از یلدا دارد، نیز وجود دارد.

شرکتها در شب یلدا چه هدایایی را به کارکنان و مشتریان خود بدهند؟

مناسبت‌های فرهنگی که یلدا یکی از مهمترین آنهاست فرصتی برای شرکت‌ها و کسب و کارهای کوچک و بزرگ محسوب می‌شود تا بتوانند از کارمندان و همچنین مشتریان وفادار خود با گرفتن جشن و دادن هدایای یلدایی به صورت ارزشمندی تقدیر و تشکر به عمل آورند. بسیاری از شرکت‌ها با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارند هدایا و پاداش‌هایی را برای کارمندان خود در نظر می‌گیرند و با این‌کار از تلاش‌های آن‌ها در جهت پیشبرد اهداف شرکت و یا سازمان، تقدیر می‌کنند. کسب و کارها نیز از جمله کسب و کارهای آنلاین این فرصت را برای بازاریابی غنیمت میشمارند و هدایایی را برای کسانی که در این زمان خرید می‌کنند در نظر می‌گیرند.

هدیه‌های بسیاری وجود دارند که برای این موضوع می‌توانند مناسب باشند اما یکی از هدایایی که بسیار می‌تواند ماندگار و تاثیرگذار باشد، کارت پستال است. کارت پستال‌های زیبا با طرح‌های یلدایی که می‌توانید داخل آن‌ها را متن‌های زیبای تبریک بنویسید و یا چاپ کنید و همراه سفارش مشتریان خود به آنها هدیه کنید. کارت پستال یلدا هدیه‌ای است که گیرنده هدیه آن را سال‌های سال نگه می دارد و هر وقت به آن نگاه می‌کند تداعی کننده خاطره خوبی از شما و یا شرکت‌تان است. کارت پستال در خود به تنهایی و یا در کنار هدایای دیگر می‌تواند هدیه‌ای خاص و ارزشمند باشد.

پیشنهاد به کسب و کارها برای هدیه شب یلدا

اگر شما صاحب کسب کار هستید و به صورت اینترنتی و یا حتی حضوری به مردم خدمت رسانی می کنید، می‌توانید به مشتریان خود در کنار خریدهایشان از کارت پستال به عنوان گیفت و یا هدیه استفاده کنید. حتی اگر لوگوی خود و به همراه یک پیام زیبا بر روی کارت‌ها چاپ کنید برای مدت زمانی طولانی در ذهن مشتری خود باقی می‌مانید. در واقع با این‌کار هوشمندانه که هزینه چندانی هم ندارد مشتری خود را به یک مشتری وفادار تبدیل می‌کنید. مشتری وفادار یعنی کسی که به محض نیاز به یک محصول از نوعی که شما تولید می کنید، فوراً آن را از شرکت شما خریداری کند و سراغ رقبایتان نرود. یکی از اهداف اصلی انجام فعالیتهای بازاریابی، گسترش شمار این مشتریان است. هدایای تبلیغاتی همچون کارت پستال‌هایی که با لوگوی شما شخصی سازی شده‌اند، قادرند تعداد این مشتریان را ظرف مدت کوتاهی افزایش دهند. ما در مجموعه کارت پستال این آمادگی را داریم که کارت پستالی کاملا سفارشی شده با متن اختصاصی و لوگو شرکت شما برایتان چاپ کنیم و در کمتر از یک روز با کیفیت عالی به شما تحویل دهیم تا از آن برای هدیه شب یلدای همکاران و مشتریان خود استفاده کنید.

بنابراین شب یلدا را می‌توانید فرصتی بیابید که در آن علاوه بر جشن و شادمانی محبت خود را به کسانی که دوستشان دارید و برای شما افراد مهمی هستند نشان دهید. برای این‌کار احتیاجی نیست هدیه‌ای گرانبها خریداری کنید. کارت پستالهای زیبای یلدایی می‌توانند یکی از مناسب‌ترین هدایا برای این مناسبت باشند. حتی شما می‌تواند به دوستانتان و کسانی که امکان دیدار آن‌ها را ندارید این کارت‌ها را ارسال کنید و این حس خوب را به آن‌ها منتقل کنید که به یادشان هستید. کارت پستال شاید در ظاهر هدیه کوچکی باشد ولی پر از انرژی‌ها و حس‌های مثبت است و از سال‌های دور مردم از همه جای دنیا برای این‌که به یکدیگر نشان دهند که به یاد هم هستند برای هم کارت پستال ارسال می‌کردند.

امیدواریم شما هم در کنار همه هدایا و جشنهای خود در شب یلدا، با کارت پستال خاطره ای ماندگار در ذهن عزیزانتان به یادگار بگذارید.

 

مقالات مرتبط با این نوشته:

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 7 =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat