Select Page

12 مدل کارت پستال برای تبریک نوروز به دوست، خانواده و همسر

اکثرما در روزهای پایانی سال به ین فکر میکنیم چه عیدی یا هدیه ای به دوست یا دوستان، اعضای خانواده و فامیل یا همسر خود بدهیم که ماندگار باشد. یک عیدی تکراری و کلاسیک پول نقد است که معمولا بزرگترهای فامیل به کسانی که میهمان انها هستند میدهند. مطمئنا شما امروز فراموش کرده اید که 3 سال قبل خاله یا عمویتان چقدر عیدی به شما داده اما من هنوز کارت پستالی که 17 سال قبل روز عید از دوست خود هدیه گرفتم و داخل آن با دستخط خود آرزویی زیبا برای من کرده بود، یادگاری دارم.

کارکرد کارت پستال نوروز همین است. شما میتوانید با صرف هزینه ای اندک، تعدادی کارت پستال بخرید و داخل آن را یادگاری بنویسید و در میهمانی ها یا قرار ملاقاتهایی که با دوستانتان دارید، به آنها هدیه دهید. حتی اگر با بچه های فامیل عیدی میدهید، چرا آن را داخل بک کارت پستال شیک با مناسبت نوروز نگذارید و عیدی خود را ده برابر ارزشمندتر نکنید؟ راههای زیادی برای تبریک نوروز به دوست و آشنا وجود دارد، اما شما با کارهایی ساده مثل همین ایده کارت پستال میتوانید یادگاری ماندگار به عزیزانتان هدیه دهید.

ما در این مقاله تعدادی از کارت پستالهای تبریک نوروز که برای هدیه به دوست و اعضای خانواده و همسر مناسب تر هستند و نوشته های خودمانی یا طرحهای فانتزی دارند به شما معرفی میکنیم و در صورت تمایل میتوانید این کارت پستالها را از فروشگاه ما تهیه کنید.

کارت پستال تبریک نوروز به معشوق

کارت پستال تبریک نوروز به معشوق

کارت پستالی که در بالا می بینید طرحی زیبا و مناسب برای هدیه دادن به معشوق شما دارد و تداعی کننده جای خالی اون در کنار شماست. اگر معشوق شما از شما دور است میتوانید این کارت پستال را برای او پست کنید و به او یادآور شوید که همیشه به یاد او هستید.

کارت تبریک نوروز فانتزی به اعضای فامیل و بزرگترها

کارت تبریک نوروز فانتزی به اعضای فامیل و بزرگترها

طرح بالا فانتزی است و مناسب برای کسانی است که قصد دارند به اقوام و فامیل خود که از آنها بزرگترند، کارت پستال هدیه کنند. شما میتوانید این کارت پستال را به دایی، عمو، خاله و عه و همینطور ماد و پدربزرگ و مادر و پدر خود هدیه کنید. همه زیباست، هم خودمانی و هم محترمانه.

کارت پستال تبریک نوروز به همکاران خانم یا آقا

کارت پستال تبریک نوروز به همکاران خانم یا آقا

اگر در اداره یا سازمانی کار میکنید که با همکاران خود چندان صمیمی نیستید، این کارت پستال که در بالا میبینید، مناسب شماست. زیباست و بار منقی یا مثبت یا پیام خاصی ندارد.

کارت پستال تبریک نوروز به دوست

کارت پستال تبریک نوروز به دوست

طرحی که در بالا میبنید مناسب دوستان است. اما شاید نه دوستان خیلی صمیمی. این طرح یک شعر زیبا با مناسبت نوروز هم دارد که کارت را معنادارتر کرده است.

کارت پستال نوروزی دخترانه

کارت پستال نوروزی دخترانه

اگر دخترید و دوست دارید کارت پستالی زیبا به دوستان و هم دانشگاهیان و هم مدرسه ای های خود هدیه کنید احتمالا این طرح مناسب شما باشد. همینطور از این کارت پستال میتوانید برای تبریک نوروز به معلمان خود هم استفاده کنید.

کارت تبریک نوروز شاعرانه به معشوق

کارت تبریک نوروز شاعرانه به معشوق

این کارت پستال مناسب کسانی است که روحیات شاعرانه دارند وقصد دارند کارت پستالی برای معشوق یا دوست دختر یا پسر خود انتخاب و ارسال کنند. عبارت درج شده روی این کارت پستال “تو ماهی و من ماهی این برکه کاشی” اگر چه ناچیز است اما گویای همه چیز است.

کارت پستال تبریک نوروز از طرف نوه به پدر و ماربزرگها

کارت پستال تبریک نوروز از طرف نوه به پدر و ماربزرگها

اگر فرزند شما امسال تازه به مدرسه رفته و خواندن و نوشتن را یاد گرفته است، برای اینکه او را با فرهنگ نوروز آشنا کنید میتوانید این کارت پستال را برای او تهیه کنید و از او بخواهید با دست خط خود پیام تبریک نوروزی برای پدربزرگ و مادر بزرگ و سایرین یا دوستان مدرسه و معلم خود بنویسد و به آنها اهدا کند.

کارت تبریک نوروز به دوست

کارت تبریک نوروز به دوست

طرح بالا یک کارت پستال عمومی برای تبریک سال نو به دوستان و آشنایان است و همه سلایق را پوشش میدهد. هم المانهای نوروز را در خود دارد و هم جنبه عمومی دارد و هم واقعا زیباست.

کارت تبریک سال نو به دوستان

کارت تبریک سال نو به دوستان

کارت پستال بالا یک طرح عمومی و زیبا برای تبریک نوروز به دوستان و همکاران است. طرح بهاری و رنگ های زیبایی که در این کارت استفاده شده است، باعث شده این کارت پستال جزو پرفروشترین محصولات فروشگاه ما باشد.

کارت پستال بهار آمد

کارت پستال بهار آمد

طرح فوق یک کارت پستال بهاری برای تبریک نوروز به دوستان است که روی آن هم یک بیت شعر زیبا خطاب به دوستان نوشته شده است.

کارت تبرک سال نو برای دوستان

کارت تبرک سال نو برای دوستان

دسته گلی زیبا با یک عبارت معنادار در مورد تبریک نوروز، طرح اصلی کارت پستال بالاست که اگر می خواهید یک کارت پستال عمومی تهیه کنید و آن را به همه هدیه کنید این طرح مناسب شماست.

کارت پستال تبریک نوروز به معلم و دانش آموز

کارت پستال تبریک نوروز به معلم و دانش آموز

 

اگر معلم هستید و میخواهید به دانش آموزانتان کارت پستالی هدیه کنید یا اگر دانش آموزید و برای معلمتان هدیه ای نوروزی خریده اید، این کارت پستال را میتوانید ضمیم کنید. چرا که طرح تخته سیاه مدرسه روی این کارت پستال حال و هوایی دانش آموزی به آن داده است.

البته توضیحاتی که ما در این مقاله برای هر کارت پستال نوشته ایمف به این معنی نیست که شما فقط از همین طرحها میتوانید استفاده کنید. ما بیش از 200 مدل کارت پستال نوروزی داریم که شما میتوانید بنا به سلیقه و مخاطبانتان هر مدلی که بخواهید انتخاب و خرید کنید.

در پایان از شما دعوت میکنیم در صورت تمایل به خرید کارت پستال نوروز و چاپ متن تبریک اختصاصی داخل آن به لینک زیر مراجعه کنید:

https://kartepostal.ir/product-category/%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d9%be%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%84-%d9%86%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b2/

 

مقالات مرتبط:

 

0 Comments

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat