Select Page

راهنمای خرید هدیه برای روز پدر

همیشه وقتی حرف از خرید برای هدیه روز پدر به میان می‌آید، چیزی به جز جوراب، کراوات و یا کیف پول و کمربند به ذهنمان نمی‌آید ولی مگر یک مرد به چند کیف پول و یا کمربند احتیاج دارد و یا یک جفت جوراب چقدر می‌تواند به عنوان کادو برای یک پدر هیجان‌انگیز باشد. پس چرا کمی برای این موضوع وقت بیشتری نگذاریم که بتوانیم هدیه‌ای تهیه کنیم که برای پدرانمان کاربردی باشد و علاوه بر این حس خوبی را به آنها انتقال دهد. در این مقاله می‌خواهیم به نکاتی اشاره کنیم که با در نظر گرفتن آن‌ها می‌توانید از پسِ خرید کادوی روز پدر به خوبی برآیید و خاطره قشنگی را از این روز برای پدر خود بسازید. بنابراین این نوشتار، یک راهنمای خرید هدیه برای روز پدر به حساب می آید و می توانید از ین مقاله بیشترین استفاده را ببرید.

هدیه روز پدر برای سنین مختلف، متفاوت است

انتخاب کادوی روز پدر با خرید کادو برای دوستان،‌ خواهر و برادر و یا حتی مادر متفاوت و حتی چالش برانگیزتر است. چون شما برای فردی می‌خواهید کادو تهیه کنید که تمام و یا بخشی از زندگیتان را تحت حمایت مالی و معنوی او بوده‌اید. بنابراین باید برای این انتخاب وسواس بیشتری خرج کنید و با دقت زیاد هدیه‌ای انتخاب کنید که در خور شخصیت پدرتان باشد. اولین نکته‌ای که در این راهنمای خرید هدیه برای روز پدر باید رعایت کنید و در انتخاب هدیه روز پدر در نظر می‌گیرید سن پدرتان است.

در نظر گرفتن اینکه پدر شما از چه نسلی است می‌تواند شما را یک قدم به هدفتان نزدیکتر کند. پدرهای نسل قدیم‌ علاقه کمتری به دنیای مجازی و کالاهای دیجیتال دارند، بنابراین شاید خرید این وسائل برای این نسل از پدرها انتخاب هوشمندانه‌ای نباشد و چه بسا باعث دردسر بیشترشان شود.

خواسته های پدر خود را بهتر بشناسید

مهمترین نکته‌ای که در راهنمای خرید هدیه برای روز پدر به شما کمک می کند این است که در خرید هدیه‌ای مناسب برای روز پدر شناخت درست پدرتان رکن اصلی را دارد. اینکه پدر شما چه علاقمندی‌هایی دارد و یا حتی چه نیازهایی. پدرها به خاطر سبک زندگی فداکارانه‌ای که داشته‌اند بسیاری از علاقمندی‌های خود را نادیده گرفته و زندگی خود را صرف رفاه خانواده کرده‌اند بنابراین روز پدر می‌تواند فرصتی باشد برای اینکه به این انسان فداکار نشان دهید که ایشان چقدر فرد مهمی در زندگی شما هستند.
برای اینکه سلایق پدر خود را بشناسید با او بیشتر وقت بگذرانید و اجازه دهید برای شما از دغدغه‌ها و خاطراتش حرف بزند. از لابه‌لای همین حرفها هست که می‌توانید بفهمید پدرتان چه چیزهایی را دوست دارد. چه نیازها و خواسته هایی را سرکوب کرده یا چه چیزهایی او را سر شور و شوق می آورد.

شاید پدرتان همیشه دوست داشته ورزش خاصی را انجام دهد اما فرصت برایش پیش نیامده و شما با فهمیدن این موضوع می‌توانید لوازم اولیه شروع این ورزش را فراهم کنید.

 به طور مثال متوجه می‌شوید که پدرتان عاشق کوهنوردی است، می‌توانید برایش یک جفت کفش کوهنوردی بخرید و روزهای جمعه همراه هم به کوه بروید. چه حسی می‌تواند بهتر ازین باشد که پدرتان متوجه شود که همان اندازه که شما برای او فردی مهم هستید، او هم برای شما ارزشمند است.

نیازهای دم دستی و روزانه را پدر را فراموش نکنید

از آنجایی که اغلب پدرها تمرکزشان بر روی نیازهای خانواده است،‌گاهی خودشان را فراموش می‌کنند. به طور مثال یادشان می‌رود که زمستان نزدیک است و لباس گرم مناسبی برای خودشان تهیه نکرده‌اند. حواستان به این نکات باشد تا بتوانید هدیه‌ای برای ایشان تهیه کنید که علاوه برای ارزشمند بودن کاربردی هم باشد. گاهی یک جوراب و یا شال و کلاه پشمی که در زمستان او را گرم نگاه دارد از یک هدیه گران‌قیمت که به درد پدرتان نمی‌خورد، بیشتر او را خوشحال می‌کند.

یک روز خاطره انگیز کم ارزش تر از هدایای پر زرق و برق نیست

اساسی ترین نکته در راهنمای خرید هدیه برای روز پدر این است که شما باید  با کمک اعضای دیگر خانواده و بخصوص مادرتان این روز را یک روز خاطره‌انگیز و به یادماندنی برای پدرتان کنید. به طور مثال شام مورد علاقه‌اش را بپزید،‌ موسیقی‌ای را که دوست دارد برایش پخش کنید، اگر پدرتان اهل کتاب است حتما برایش یکی دو جلد از کتابهای مورد علاقه‌اش را بخرید. سعی کنید در این شب بخصوص همه اعضای خانواده کنار پدرتان جمع شوید. هیچ چیز برای والدین ارزشمندتر از صلح و دوستی و شادی بین فرزندان و اعضای خانواده نیست. حتی می‌توانید آن شب پدرتان را به رستوران مورد علاقه‌اش ببرید و یا همگی با هم به تئاتر یا کنسرت بروید. نکته مهم این است که هر جایی می‌روید و هر کاری که می‌کنید در حوزه علاقمندی‌های پدرتان باشد و نکته دیگر این است که همگی با خوشحالی او را همراهی کنید تا از بودن در کنار خانواده خود که ثمره سال‌های سال تلاش و فداکاری او هستند، لذت ببرد.

نکته پایانی راهنمای خرید هدیه برای روز پدر

… و اما نکته مهمی که در هدیه دادن به هر فردی و بخصوص پدر یا مادر خود باید در نظر بگیرید این است که وقتی هدیه‌ای می‌دهید اثر انگشتی از خود به جا گذارید که با دیدن آن به یاد شما بیفتند. هوشمندانه‌ترین روشی که وجود دارد و باعث ماندگاری و خاطره‌انگیزتر شدن هدیه شما می‌شود، کارت پستال روز پدر است. به طور مثال بعد ازینکه هدیه مناسبی برای پدر خود انتخاب کردید،‌ می‌توانید کارت پستالی با مناسبت روز پدر خریداری کنید و داخل آن با خط خودتان یادداشتی برای پدرتان بنویسید. مطمئن باشید که حتی اگر هدیه شما روزی تمام شود و یا از بین برود،‌کارت پستالی که شما با عشق برای او تهیه کرده‌اید همیشه و تا ابد برایش باقی می‌ماند و در ذهن و قلبش به عنوان خاطره‌انگیزترین و ماندگارترین هدیه روز تولدش ثبت می‌شود.

حتی اگر شما از پدرتان دور هستین و نمی‌تواند برای روز پدر کنارش باشید،‌ می‌توانید با پست برای او کارت پستالی ارسال کنید و یادآور این موضوع شوید که حتی اگر کنارش نیستید به یادش هستید. برای والدین بخصوص وقتی سن‌شان بالاتر می‌رود این موضوع بسیار مهم می‌شود. به خاطر داشته باشید که شما ثمره همه زندگی آن‌ها هستید، پس این حس را به آنها بدهید که مسیر زندگی خود را درست رفته‌اند.

ما در این راهنمای خرید هدیه برای روز پدر سعی کردیم نکات کلیدی و اصلی خرید هدیه برای روز پدر را به شما یادآور شدیم و شما به به کارگیری نکاتی که در این راهنما ذکر شد میتوانید هدیه ای مناسب و متفاوت برای پدر خود تهیه کنید.

برای خرید کارت پستال روز مرد میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید کارت پستال روز مرد

 

مقالات مرتبط:

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + هفت =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat