Select Page

بهترین هدیه برای عید نوروز

نوروز، بزرگترین عید ما ایرانیان، شروع رستاخیز طبیعت و موعد رویش و تولد گیاهان است و باور همه ما براین است که همگام با طبیعت، ما هم باید روزگار نو و تازه‌ای را با روح و روان تازه و پوشیدن لباس نو آغاز کنیم. عید نوروز در فرهنگ ایران و ایرانی با رسوم زیادی همچون خانه تکانی، تازه کردن دیدار با دوستان و آشنایان، لباس نو پوشیدن، پهن کردن سفره عید و بسیاری رسوم جالب دیگر همراه است. اما یکی از بهترین این رسم‌ها عیدی دادن و عیدی گرفتن است. رسمی که نوروز را برای همه ما و بخصوص کودکان شیرین و شیرین‌تر کرده است. همه ما دوست داریم به بهانه نوروز هدیه مناسبی را به عزیزانمان هدیه دهیم.  در این مقاله با شما به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستیم که بهترین هدیه برای عید نوروز چیست؟

پول نقد به عنوان هدیه عید نوروز کوچکترها

همانطور که می‌دانید هدیه دادن هر چقدر که لذت‌بخش باشد، می‌تواند سخت و سردرگم‌کننده باشد. انتخاب گزینه‌ی مناسب به عنوان هدیه نوروز از بین گزینه‌هایی که در ذهن خودمان است یا موارد پیشنهادی سایر افراد، می‌تواند شما را وارد یک چالش بکند. معمولا پول نقد از ایام دور به عنوان عیدی یک گزینه مطلوب و مرسوم در نظر گرفته می‌شود، بزرگترهای فامیل بخصوص پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها اسکناس‌های نو و تا نخورده را لای کتاب قرار می‌دهند و به افرادی که برای عید دیدنی به خانه آن‌ها می‌آیند، عیدی می‌دهند که هدیه‌ای بسیار دلچسب و مناسب محسوب ‌می‌شود.

هدیه عید نوروز برای بزرگترها

اما وقتی صحبت از تهیه هدیه نوروزی برای دوستان و آشنایان و بزرگترها به میان می‌آید، پول نقد نمی‌تواند هدیه مناسبی باشد. همینطور اگر با فرض مثال شما مدیر شرکتی هستید و می‌خواهید به کارمندان خود عیدی بدهید و یا یک فروشگاه آنلاین دارید و در این فکر هستید تا به مناسب شروع سال جدید به مشتریان خود هدیه‌ای را به عنوان هدیه نوروزی بدهید،‌آن وقت است که دیگر پول نقد هدیه مناسبی نمی‌تواند باشد و تاثیر خوبی روی گیرنده ندارد.

حال چالش پیش روی ما این است که چه هدیه‌ای می‌تواند به عنوان بهترین هدیه برای عید نوروز ، مناسب وکاربردی باشد و با بودجه ما هم مطابقت داشته باشد.

هدیه های دست ساز برای عید نوروز

بهترین هدیه برای عید نوروز هدیه‌ای است که شما با توجه به علاقه مندی‌ و سلیقه طرف مقابل تهیه کرده و با توجه به توانایی‌های خودتان آن‌را تا حدی شخصی سازی کرده و اثری ماندگار از خود بر جای بگذارید. به طور مثال اگر در کارهای هنری دستی دارید، می‌توانید یکی از آثار هنری خودتان را به عنوان هدیه عید نوروز به دوستان و خانواده خود تقدیم کنید.

کارت پستال‌های دست‌ساز می‌تواند هدیه جالب و تاثیرگذاری در این راستا باشند. در انتخاب هدیه،‌ تنوع به خرج دهید و برای افراد متفاوت هدیه‌های یکسانی نخرید. با این‌کار به آن ها نشان می‌دهید که با توجه به شناختی که از ایشان دارید برایشان هدیه انتخاب کرده اید و این موضوع حس خوبی را به گیرنده هدیه منتقل می‌کند.

اسکناسهای عیدی را شخصی تر کنید

با توجه به همه آنچه تاکنون در این مقاله گفته شد، ما می خواهیم به شما راهکار کلی‌ای را ارائه کنیم که شما هدیه نوروزی خود را هر آنچه که هست ماندگارتر و تاثیرگذارتر کنید. به طور مثال شما تصمیم دارید به رسم هر سال اسکناس نو به افرادی که برای دیدن شما می‌آیند، عیدی دهید.‌

توصیه ما به شما این است که قبل از شروع سال جدید، تعدادی کارت پستال نوروزی تهیه کنید و با دست خط خودتان متنی زیبا برای افراد فامیل، دوست و آشنا بنویسید و اسکناس را داخل کارت پستال‌هایی که حس خوب شما را به همراه دارند بگذارید و هدیه دهید. مطمئن باشید آن فرد شاید آن اسکناس را خرج کند ولی کارت پستال را سال‌های سال نگه می‌دارد و از شما همواره به عنوان یک انسان متفاوت و خلاق یاد می‌کند.

حتی اگر شما می‌خواهید هدیه‌ای را غیر از پول نقد به عزیزانتان بدهید بودن یک کارت پستالی که داخلش متنی زیبا نوشته شده چقدر می‌تواند هدیه شما را  خاص و دلنشین کند.

هدیه عید نوروز برای شرکتها و کسب و کارها

در شرکت‌های خصوصی و اداره های دولتی رسم بر این است که هر سال مبلغی را به عنوان پاداش برای کارمندان در نظر می‌گیرند. شما می‌توانید به عنوان مدیرعامل آن شرکت به تعداد کارمندان خود کارت پستالهای نوروزی تهیه کنید و متنی سفارشی با امضای خودتان داخل آن چاپ کنید و در کنار پک‌های هدیه نوروزی به کارمندان خود تقدیم کنید.

این کار باعث می‌شود کارمندان شما این حس را پیدا کند که شما به او به عنوان یک کارمند احترام ویژه‌ای قائل هستید و این موضوع در بهره‌وری کار کارمندان تاثیری دوچندان دارد. حتی اگر شما صاحب کسب و کار آنلاین و یا حتی مغازه دار هستید،‌ به طور طبیعی فروش شما در ایام نزدیک به عید بیشتر خواهد بود. در نظر گرفتن هدیه‌ای به عنوان هدیه نوروزی می‌تواند در فروش شما برای بقیه سال تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد‌. اگر نمی‌خواهید برای اینکار هزینه زیادی بکنید می‌توانید تعدادی کارت پستال سفارشی نوروز با متن و لوگوی اختصاصی خودتان تهیه کنید و روی سفارش مشتریان خود به عنوان تشکر قرار دهید و برای آن‌ها ارسال کنید. با این کار یک پیوند دوستی بین شما و مشتری به وجود می‌آید و باعث می‌شود شما در ذهن مشتری خود ماندگار شوید.

ارسال کارت پستال به عنوان هدیه سال نو به دوستان

کار جالب دیگری که می توانید انجام دهید ارسال کارت پستال نوروز به دوستان و عزیزانتان است که در شهرهای دیگر و دور از شما زندگی می‌کنند. ممکن است شما اقوام و دوستانی داشته باشید که امکان دیدار آنها را ندارید. عید نوروز فرصت مناسبی است که شما به ایشان نشان دهید که به یادشان هستید و دوستشان دارید.

در آخر باید یادآور شویم برای اینکه بخواهید از خود حس خوبی برای دیگران بر جای بگذارید و یا خاطره خوبی را بسازید احتیاج نیست هزینه زیادی کنید. کارت پستال هدیه ای است ماندگار که این کار را برای شما ممکن می‌سازد.

 

برای خرید کارت پستال نوروز میتوانید به لینک زیر مراجعه کنید:

خرید کارت پستال نوروز

 

مقالات مرتبط:

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 18 =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat