Select Page

چگونه یک کارت پستال روز پدر سفارشی را ضمیمه هدیه خود کنید

چگونه یک کارت پستال روز پدر سفارشی را ضمیمه هدیه خود کنید

اگر قصد خرید هدیه روز تولد پدر خود را دارید، یکی از گزینه های عالی برای متفاوت کردن هدیه خود، کارت تبریک تولد پدر است و می توانید با خرید کارت پستال روز پدر، او را حسابی خوشحال کنید. 

اگر شما هم تاکنون برای تبریک روز مرد به پدر یا همسر و یا هر عزیز دیگری از کارت تبریک روز مرد استفاده نکرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم برای یک‌بار هم که شده با خرید کارت تبریک روز مرد این روز را که فقط یک‌بار هم در سال بیشتر نیست به پدر و یا مرد موردعلاقه‌تان تبریک بگویید. قطعاً ارزش این کار از لحاظ مادی قیمت گذاری نمی‌شود.

کارت پستال پدر عزیزم روزت مبارک

کارت پستال پدر عزیزم روزت مبارک

با یک کارت پستال روز پدر می‌توانید شادی را به پدرتان هدیه دهید

یافتن کارت تبریک روز پدر در سالهای گذشته کار بسیار دشواری بود و شما به سختی می توانستید حتی در شهر کتاب یا فروشگاههای لوازم تحریر فروشی کارت پستالی را برای مناسبت روز مرد و روز پدر پیدا کنید، اما امروز فروشگاه کارت پستال بابیش از 1500 مدل متنوع کارت پستال تقریبا در هیچ موضوعی با فقدان کارت تبریک مواجه نیستیم. حالا هر ساله با نزدیک شدن به روز پدر بسیاری از ایرانیان از سراسر کشور ، بخصوص افرادی که به فروشگاههای کارت پستال دسترسی ندارند به فروشگاه اینترنتی ما مراجعه میکنند و با خرید کارت پستال روز پدر این روز را برای پدران خود ماندگار میکنند.

ما کارت پستالهای متنوعی با موضوعات مختلف داریم. که انها را به مرور در سایت اضافه کرده ایم. مثلاً کارت پستال روز معلم و کارت پستال روز مادر و روز زن و همچنین کارت پستال روز ولنتاین از مواردی بود که به لیست مناسبت‌های سالانه اضافه کردیم.

کارت پستال به مناسبت روز پدر

کارت پستال به مناسبت روز پدر

عاشق پدرت هستی؟

کارت پستالی سفارشی روز پدر را به او هدیه دهید و یک احساس فوق‌العاده را در این روز به او هدیه کنید. بیایید کارت پستالی با عکس پدر خود را به آن‌ها هدیه داده و از آن‌ها  قدردانی کنید. کارت پستال ها برای پدران در همه جای ایران مناسب است. برای پدرتان بنویسید که چقدر او را دوست دارید و از تمام اوقات لذت بخشی که باهم داشته‌اید قدردانی کنید. با پیامی که به پدرتان اشک شوق و عشق می‌بخشد به او بگویید که روز پدر برای شما چه معنایی دارد. برای چاپ کارت پستال پدر سفارشی کافی است با ما تماس بگیرید، عکس پدر خود را برای ما بفرستید و یک متن تبریک اختصاصی هم آماده کنید که ما آن را داخل کارت پستال برای شما چاپ کنیم.

روز پدر چه ماهی از سال شمسی است؟

در فرهنگ ایرانی روز تولد اولین امام شیعیان یعنی روز تولد حضرت علی را روز پدر نام‌گذاری کردند. از آنجایی‌که روز ولادت امام علی در ۱۳ ماه رجب از تقویم قمری است بنابراین به‌طور دقیق نمی‌توان یک تاریخ دقیق یا یک ماه از سال شمسی را برای روز پدر معین کرد. دلیل این امر هم این است که تقویم قمری به نسبت تقویم شمسی در گردش است و ثابت نیست. اگر قصد خرید کارت پستال روز پدر داشته باشید، بهتر است بدانید که روز پدر چه روزی است. البته کافی است نگاهی به تقویم بیندازید. مثلاً در سال ۱۳۹۸ روز پدر ۱۸ اسفندماه بود ولی در سال ۱۳۹۹ روز پدر ۷ اسفندماه خواهد بود یعنی ۱۱ روز هرسال به عقب برمی‌گردد.

کارت پستال تولد حضرت علی و روز پدر

کارت پستال تولد حضرت علی و روز پدر

روز مرد در تقویم شمسی چه زمانی است؟

اگر قصد خرید کارت نبریک روز مرد یا همان کارت تبریک برای روز پدر دارید قطعاً میدانید روز مرد همان روز پدر است. یعنی روز ولادت و تولد حضرت علی می‌باشد. از کارت پستال روز مرد میتوانید برای تبریک روز تولد مردان زندگی خود نیز استفاده کنید. بسیاری از افرادی که به فروشگاه ما مراجعه میکنند معمولا فقط برای یک مناسبت خرید نمیکنند، بلکه تعداد چند عدد کارت پستال متنوع برای روز مرد و روز پدر سفارش میدهند و در مناسبتها و روزهای مختلف آن کارت پستال ها را به همسر یا شریک عاطفی خود هدیه می دهند و با این کار به اون نشان میدهند که به فکر او هستند و آن مرد جایگاه ویژگی را در زندگی آن زن دارد.

چرا کارت پستال روز پدر ارزشمند است؟

وقتی یک کارت برای روز پدر یا کارت روز مرد خریداری می‌کنیم و به او هدیه می‌دهیم اولین چیزی را که به او می‌فهمانیم این است که ما به یاد او بوده‌ایم و اولین نکته‌ای را که او با دریافت کارت پستال روز پدر متوجه می‌شود این است که معنای هدیه کارت پستال پدر از سوی فرزند چیزی بالاتر از این نیست که هنوز فرزندش او را فراموش نکرده است. این همان ارزش بالای یک هدیه با قیمت ناچیز است که کار بزرگی را با همین ارزش مادی کم انجام می‌دهد و این نشان از ارزش بالای آن است. 

به این علت که شما برای چاپ یک کارت پستال اختصاصی روز مرد باید از قبل برنامه ریزی کنید و مانند سایر هدایا نظیر جوراب، کروات یا لباس و وسایل تفریحی نیست که با رفتن به فروشگاه و خرید آن کار تمام شود، کارت پستال معمولا جایگاه بالاتری را از نظر ارزشی در ذهن مخاطب دارد و همه ما کالاها و هدیه ها را استفاده میکنیم اما معمولا کارت پستال ها را دور نمیاندازیم و تا ابد در صندوقچه خود نگه میداریم و گه کاه با نگاه کردن به آن خاطرات گذشته خود را مرورد میکنیم.

تبریک ولادت حضرت علی و روز مرد به همکار

تبریک ولادت حضرت علی و روز مرد به همکار

تبریک روز پدر با خرید اینترنتی کارت پستال برای روز پدر

عصر امروزی عصر مشغله کاری است و بسیاری از افراد به دلایل مختلف ممکن است فرصت پیدا نکنند که در روز پدر و روز مرد به پدرشان سرزده و با او دیدار کنند چه رسد به اینکه بخواهند وقت گذاشته برای این عزیزان هدیه خریداری کرده و به دیدار آنها بروند. در چنین مواقعی بازهم می‌توان به این عزیزان فهماند که هنوز آن‌ها را به یاد داریم. خیلی هم کار سختی نیست و ممکن است شما هم تاکنون از این مدل کارها کرده باشید. به خصوص اگر در شهر خود نیستید و از پدر خود فاصله مکانی دارید این مورد میتواند برای شما بسیار جذاب باشد. در این مواقع که ممکن است نتوانیم به دیدار این عزیزان برویم و حضوری روز مرد و روز پدر را به آنان تبریک بگوییم می‌توانید یک کارت تبریک روز پدر با گوشی موبایل سفارش دهید و در آدرس تحویل به‌جای آدرس خودتان آدرس این عزیزان را وارد کنید.

به همین سادگی در روز پدر یک کارت تبریک برای روز پدرتان ارسال می‌کنیم. بعلاوه اینکه می‌توانیم هدیه روز پدر را نیز به همین روش سفارش دهیم.

کارت پستال روز پدر کودکانه

کارت پستال روز پدر کودکانه

اگر فروشگاه یا کسب و کاری دارید، چگونه می‌توانید با کارت پستال روز مرد به رونق کسب و کار خود کمک کنید؟

مناسبت‌های مهم سال و اعیاد تقویمی ازجمله روز مرد و روز پدر یکی از بهترین زمان‌هایی است که صاحبان کسب و کار برای فروش ویژه محصولات روی آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنند. به همین منظور ممکن است کمپین‌های فروش ویژه با تخفیف‌های فوق‌العاده را برگزار نمایند. یا اینکه ممکن است از این ایام سال برای معرفی هرچه بیشتر خود و محصولاتشان استفاده نمایند. فروشگاه کارت پستال به‌عنوان یک مرجع و مرکز چاپ و فروش کارت پستال با گرافیک ویژه و طرح‌های بسیار زیبا و جذاب ازجمله کارت تبریک برای روز پدر و کارت پستال روز مرد می‌تواند ابزار بازاریابی خاطره‌انگیزتری را برایتان آماده کند. شما میتوانید برای مناسبت روز پدر تعدادی کارت پستال روز پدر یا کارت پستال روز مرد سفارش دهید که با متن اختصاصی و لوگو شما چاپ شده اند و یک ابزار بازاریابی کاملا اختصاصی داشته باشید. این کارت پستالها را میتوانید همراه هر سفارش برای مشتریان خود ارسال کنید. مثلا در روزهای قبل از روز پدر بسیاری از فروشگاههای عطر و لباس از این ایده استفاده میکنند و به خانم هایی که از چند روز قبل برای خرید هدیه به فروشگاه شان مراجعه میکنند یک عدد کارت پستال هم میدهند تا از آن برای هدیه به همسر یا پدر خود استفاده کنند.

 قطعاً هزینه این مدل تبلیغات بسیار کمتر از هزینه هنگفت سایر روش‌های تبلیغاتی خواهد بود. شما میتوانید یک کارت تبریک اختصاصی با متن و لوگو اختصاصی خود چاپ کنید و در این روز یا در ایام منتهی به روز پدر همراه سفارشها برای مشتریان خود ارسال کنید.

کارت پستال روز مرد عاشقانه

کارت پستال روز مرد عاشقانه

کارت تبریک اختصاصی روز مرد یا کارت پستال روز پدر به افزایش فروش شما کمک میکند.

برای به‌کارگیری این روش باید هدفمند عمل کنید. به‌عنوان‌مثال دو نوع کارت پستال روز مرد آماده کنید. نوع اول مخصوص مشتریان شما طراحی می‌شود و هدف آن تبدیل این مشتریان به مشتریان وفادار است و نوع دوم برای آن دسته از افرادی که شمارا می‌شناسند و هنوز هیچ خریدی از شما نداشته طراحی شود که هدف در اینجا اضافه نمودن این افراد به جمع خریداران است. حتی می‌توانید گزینه سومی را نیز برای سایرین طراحی کرده و همه را به سمت لینک مخصوص که بر روی کارت پستال سفارشی شما درج می‌شود هدایت نمایید. می‌توانید با طراحی کارت پستال سفارشی برند خود در روز مرد علاوه بر اینکه کارت تبریک روز مرد را به آنان هدیه دهید برندتان را با متن مدنظرتان و طراحی و گرافیک دلخواه با لوگو برند در ذهنشان ماندگار نمایید.

هر ایده ای که در ذهنتان باشد ما برایتان طراحی و چاپ می‌کنیم. مثلا میتوانید یک کد تخفیف اختصاصی با تاریخ انقضای سه ماه روی کارت چاپ کنید تا بتوانید زمینه فروش محصولات خود را طی ماههای آینده فراهم کنید.

کارت پستال قلبی برای روز پدر

کارت پستال قلبی برای روز پدر

برخی از خدمات کارت پستال برای تبریک روز مرد

  • فروش اینترنتی کارت تبریک روز پدر به‌صورت تکی و تعداد بالا
  • پذیرش سفارش کارت پستال روز مرد ویژه شرکت‌ها و سازمان‌ها
  • کارت تبریک برای روز پدر و ارسال به آدرس شما در روز پدر
  • چاپ کارت روز پدر با متن دلخواه شما و تصویر شخصی دلخواه
  • چاپ و فروش کارت برای روز پدر با آدرس سایت شما
  • پذیرش سفارش کارت تبریک روز پدر در تعداد بالا با گرافیک بالا
  • کارت پستال پدر منحصربه‌فرد و بدون نمونه مشابه
  • چاپ و فروش اینترنتی کارت پستال برای پدر ویژه فرزندان خوش‌سلیقه
  • کارت روز پدر برای تبریک روز مرد و روز پدر از طرف همسر با متن دلخواه
  • کارت پستال تولد پدر برای تبریک خاطره‌انگیز روز پدر برای خانم‌ها
عکس تبریک روز پدر

عکس تبریک روز پدر

برخی از خدمات برای اصناف مختلف

  1. چاپ حرفه‌ای کارت پستال روزپدر برای فست فودها و تبریک روز مرد به مشتریان
  2. کارت پستال برای روز مرد ویژه رستوران‌ها و بیرون برها و سفره‌خانه‌های سنتی و مدرن
  3. چاپ اختصاصی کارت پستال روزمرد ویژه فروشگاه های اینترنتی مختلف
  4. کارت پوستال روز پدر با طراحی حرفه‌ای با لوگو و متن سفارشی و آدرس سایت ویژه شرکت‌ها
  5. چاپ ویژه کارت روز مرد برای سایر کسب و کارهای بزرگ و کوچک به‌صورت کاملاً اختصاصی

خرید آنلاین و اینترنتی کارت پستال روز پدر از سایت

کارت تبریک روز پدر با عکس سفارشی هدیه مناسبی برای پدر شما است.

کارت تبریک تان را با عکس خود با طرح‌های ما آنلاین سفارش دهید.

کارت تبریک تان را با عکس پدر خود به‌صورت آنلاین شخصی کنید.

از هرجای ایران به‌صورت آنلاین می‌توانید کارت تبریک روز پدر را به‌صورت آنلاین خرید و تحویل بگیرید.

ما سفارشتان را برای شما چاپ و ارسال می‌کنیم.

روز پدر و روز مرد بر همه مردان و پدران سرزمین ایران مبارک باد

کارت پستال تبریک روز مرد به همکار

کارت پستال تبریک روز مرد به همکار

 در ادامه چند نمونه متن تبریک روز پدر قرار داده ایم که در صورت تمایل میتوانید از این متن ها برای چاپ یا نوشتن داخل کارت خود استفاده کنید.


 ای تمام زندگی و هستی ام، عشق را با تو تجربه كردم و بدان مروارید زیبای عشقت همیشه در صدف سرخ قلبم جای دارد. بهترینم، به پای همه خوبیهایت برایت خوب بودن، خوب ماندن و خوب دیدن را آرزو می كنم. روز مرد را به تو عزیزترینم تبریك می گویم.


پدر جان ، با یك دنیا شور و اشتیاق وضوی عشق می گیرم و پیشانی بر خاك می گذارم و خداوند را شكر می كنم كه فرزند انسان بزرگ و وارسته ای چون شما هستم. پدر جان عاشقانه دوستت دارم و دستانت را میبوسم. (متن تبریک روز پدر)


میگن خداوند به هر كسی به اندازه دلش داده ببین دل من چقدر بزرگه كه خدا تو رو به من داده. نازنینم با تمام وجود دوستت دارم و مردانگی ات را می ستایم و به وجودت افتخار می كنم. روزت مبارك.


زندگی و زیستن را در كنار تو دریافتم. مرد زندگی ام به اندازه تمام لحظه های زیستنت دوستت دارم. روز یكی شدن مان را به تو تبریك می گویم و از خدا می خواهم سالیان سال سایه ات بالای سرم باشد. (متن تبریک کارت پستال روز پدر)


لطیف ترین یاس های سپید ار در میان حریری هفت رنگ از ابریشم می پیچم و آن دسته گل را به غنچه هایی ازگل سرخ وزین كرده و تقدیمت می كنم . همسرم دوستت دارم.


ای نام زیبایت همیشه اعتبارم، خدمت به تو در همه حال هست افتخارم . پدرجان باش و با بودنت باعث بودن من باش.


من به تو دل دادم و به چشمان تو خندیدم . به تو پیوستم و تا ابد و تا همیشه دوستت دارم . روز مرد را با یك دنیا عشق به تو تبریك می گویم . امیدوارم شمع وجودت روشن و زندگی ات همیشه سبز باشد.


همسر مهربانم با وجود تو، مرا به الماس ستارگان نیازی نیست، این را به آسمان بگو. تو به قلب من شادی و به جانم روشنایی می بخشی . روزت مبارک باد.


پدرم : منی که پدر شده ام می دانم چه رنجهایی برای من کشیدی. من می دانم که با چه سختی هایی نیازهای من را بر طرف کردی ، پدرم قسم به تمام روزهای سرد و گرم که برایم زحمت کشیدی دوستت دارم و خیالت برایم تکیه گاه است … روزت مبارک .


همسفر زندگیم وجود نازنین تو بهانه زیستن است. تو زیباترین حضور عاشقانه در زندگی من هستی. عاشقانه و بی نهایت دوستت دارم، بیش از آنچه تصور كنی. روزت مبارک.


خدای اطلسی ها با تو باشد/پناه بی كسی ها با توباشد/تمام لحظه های خوب یك عمر/به جزء دلواپسی ها با تو باشد…..پدر عزیزم روزت مبارك.

صدها شاخه گل مریم تقدیم شما باشد كه برای من در جهان بهترین هستید. روز پدر مبارك. (متن تبریک روز پدر)


نقش پدر در دلهاست و دیگری جای او را نمی گیرد، آن كه دلها به عشق او زنده است، در دل عاشقان نمی میرد. پدر عزیزم روزت مبارك

مهربان ترین بابای دنیا

صادقانه دوستت داریم و هزاران شاخه گل شقایق تقدیمت می كنیم.


همسر خوبم به ذهنم سپرده ام كه غیر از تو به كسی فكر نكنم، به چشمانم یاد داده ام كه جز تو نبیند و در روز مرد هدیه ام برای تو قلبی است كه تا ابد می تپد.

همسر عزیزم یك شاخه گل ، یك دنیا مهربانی ، به تو كه هم گلی و هم مهربانی . روزت مبارک.


همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور خوشبوترین و لطیف ترین گلهای هستی را، همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی، به مناسبت روز مرد تقدیمت می كنم.


روز پدر بهانه است كه بگوییم همیشه به داشتن پدری چون شما افتخار میكنیم و همیشه این جمله زیبای شما را به یاد دارم كه گفتی هیچ وقت موفقیت بزرگی بدون پشتكار مقدور نیست. امیدوارم همیشه در زندگی موفق و شادكام باشید.(متن تبریک روز پدر)

کارت پستال به مناسبت روز پدر

کارت پستال به مناسبت روز پدر

پدر عزیزم

ای كاش توان آن را داشتیم كه از عرش تا فرش را برایت گلباران كنیم و بر دستان پر از مهر و عاطفه ات كه مظهر عشق و ایثار است بوسه زنیم تو در تمام طول سالهای عمرمان و حتی در نبود مادرمان، همچون خورشیدی بر زندگیمان تابیدی. روز پدر را با سبدی از گلهای یاس و نرگس تبریك می گوییم.


ای شبنم عشقت كه زیباترین شبنمی بود كه روی گلبرگ های قلبم نشست. بدان كه تا وقتی شقایق هست دوستت دارم.روزت مبارک.


همسر عزیزم،

برای چیدن ستاره های قلبت با سبدی پر از گلهای زیبا می آیم و گل ها را در باغچه دلت می كارم تا بدانی چقدر دوستت دارم . روز پدر مبارك.(متن تبریک روز پدر و روز مرد)


همسر عزیزم از وقتی خانه عشقت پناهگاه خستگی ام شد،اندیشیدم که الهه عشق بهترین را نصیب من کرده است. روزت مبارک.


پدر عزیزتر از جانم، فرا رسیدن روز خوش یمن و مبارک پدر را تبریک میگویم و امیدوارم سایه مهر و محبت تو پیوسته بر سرم باشد و همیشه در پناه خداوند منان در کنار هم باشیم.


همسر عزیزم، عشق را اولین بار در نگاهت تجربه کرم زندگی را در کنار تو آموختم. دلم را به تو بهترین امینم سپردم. روزت مبارک.


پدر عزیزم!

زیبایی عشق، پاکی صداقت، اوج مهربانی و نهایت آرامش همه در کنار تو برایمان معنی پیدا کرده است. روزت مبارک.


پدر جان

سحرگاهان که نسیم آیتی از پاک بودن را به گل ها هدیه میبخشد/به آن محراب پاکش آرزو کردم برایت/خوب دیدن، خوب بودن، خوب ماندن را/با تمام وجودم دوستت دارم. روزت مبارک.


تندیس جاودانه ایثار و فداکاری، پدر نازنینم

به کمال روح انسان، به حیات جسم ، به تمام دنیا، به صدای رعد و طوفان، به نسیم عهد و پیمان، به خدای جسم و روحم، به نگاه پر شکوهت، که تو را عاشقانه می پرستم. روزت مبارک.


پدر بزرگوارم،

تو گرانمایه ترین تصویری

من اگر  قاب تو باشم کافی است.

امیدوارم همیشه سالم و تندرست باشی و سایه بلندت همواره بر سر ما باشد.(متن تبریک روز پدر)


همسر عزیزم،

همدم تنهایی ام، به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم. روزت مبارک.

تقدیم به بهترین همسر دنیا


همسر عزیزم،هزاران شاخه گل را با تمامی وجود تقدیمت میکنم و به خاطر تمامی خوبیهایت بر دستانت بوسه میزنم و این روز را به همراه فرزندانمان به تو بهترینم تبریک میگویم.


پدر عزیزم

به خاطر تمام خوبیهایی که در حق من کردی و به من بال و پر دادی و مرا بالنده کردی و با سوختن خود عشق و شور را در وجودم روشن کردی، با تمام وجودم و با تک تک سلولهایم دوستت دارم.


همسر عزیزم، ای سربلند تر از هر فصل و ای باشکوه تر از هر ماه، تو را دوست دارم، تو را که زاده فصل سبز انتظاری. تویی که سلام و کلام و نگاهت همه بوی بهار میدهد و عشق هدیه میکند. عزیزم روزت مبارک


همسرعزیزم، یک باغ گلهای یاس و میخک ، یک دریا عشق و اشتیاق و پولک، یک حس پاک و یک قلب بی قرار و کوچک فقط می خواهد بگوید عزیزم روزت مبارک.


همسر عزیزم، از وقتی شریک زندگی ام شده ای، هر روز بیشتر از دیرروز دوستت دارم، وجود نازنینت بهترین تکیه گاه و مهربانیهایت بزرگترین دلیل برای زنده بودن من است.

نمونه کارت پستالهای متناسب با این مناسبت در فروشگاه کارت پستال

ما در فروشگاه مجموعه ای متنوع از کارت پستال های روز مرد و روز پدر رو فراهم کردیم که شما با هر سلیقه و نیازی میتوانید از بین آنها، کارت تبریک مورد نظر خود را بیابید. پیشنهاد ما به شما این است که حتما دسته بندی کارت تبریک های روز مرد را مشاهده و بررسی کنید.

 

مقالات مرتبط:

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + هشت =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat