Select Page

هر آنچه در مورد خرید کارت پستال روز مادر و روز زن لازم است بدانیم

کارت پستال روز مادر در انواع جذاب سنتی و مدرن با متن و طرح دلخواه

ارسال کارت پستال روز مادر برای تبریک روز زن و روز مادر به مادران ساده‌ترین و درعین‌حال جالب‌ترین و جذاب‌ترین راه تبریک این روز به مادران است. این‌که چگونه یک کارت تبریک برای روز مادر و بزرگداشت این روز علاوه بر هدیه تبریک روز مادر ، به مادر خود هدیه دهید، ما به شما خواهیم گفت. یکی از لذت‌ها و لحظات خوب زندگی برای خانم‌ها لحظه مادر شدن است. برای تشکر از مادر هیچ‌چیز بهتر از شکار فرصتی برای جشن گرفتن پیوند ویژه بین یک مادر و فرزند نیست. روز مادر و روز زن این فرصت را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بتوانید همانند سایر روزها این روز را حداقل با یک کارت تبریک مادر به او تبریک بگویید.

روز مادر همیشه زودتر ازآنچه فکر کنید از راه می‌رسد، برای آنکه این روز را فراموش نکنید می‌توانید برنامه‌ریزی کرده و خود را از قبل آماده کنید. می‌توانید به نوع کارت تبریک روز مادری فکر کنید که قصد دارید به مادرتان هدیه بدهید. برای انتخاب کارت تبریک برای روز مادر توصیه‌های ما در مورد نحوه خرید کارت روز مادر می‌تواند به شما کمک کند.

طراحی بهترین کارت پستال روز مادر

طراحی بهترین کارت پستال روز مادر

طراحی بهترین کارت پستال روز مادر برای تبریک روز زن

در قسمت‌های مختلف دنیا معمولاً روز مادر روز یکشنبه می‌باشد! اما در ایران متفاوت است! روز مادر در جهان به یک اجتماع سالانه خانواده تبدیل‌شده و فرصتی برای فرزندان برای گذراندن اوقات خوش در کنار مادرانشان است. می‌توانید برای این روز یک کارت تبریک روزمادر اختصاصی و ویژه سفارش دهید. در این روز فرزندان معمولاً هنگام رفتن به خانه دسته گل‌ و شیرینی برای مادران خود تهیه می‌کنند. به دلیل همین سنت است که در فرهنگ دیگر کشورها معمولاً در روز یکشنبه به مادران گل هدیه می‌دهند.

کارت تبریک روز زن

کارت تبریک روز زن

چگونه با یک متن نوشته و طراحی زیبا جذاب‌ترین کارت پوستال روز مادر را سفارش دهیم؟

((بهترین مادر همیشه …))  هر نوشته و متنی با این نوع جمله‌ها شروع شود، مطمئناً لبخندی بر چهره مادر شما می‌گذارد. طراحی اختصاصی با طرح شخصی مانند یک عکس و تصویر خاطره‌انگیز علاوه بر اینکه آن را جذاب و ماندگار می‌کند نشان می‌دهد در انتخاب کارت خود وقت گذاشته‌اید. احتمالاً شما مادرتان را بهتر از هر کس دیگری روی کره زمین می‌شناسید. بنابراین می‌توانید خودتان طرح کارت پستال روز مادر را به ما پیشنهاد دهید. ما نیز بالاترین کیفیت چاپ و طراحی را برای خلق زیباترین کارت تبریک روز مادر بکار می‌بریم.

کارت تبریک روز مادر

کارت تبریک روز مادر

روز مادر در ایران چه روزی است؟

روز مادر روزی برای بزرگداشت مادران است. کارت تبریک روز مادر یکی از بهترین راه‌های هدیه دادن به مادرتان در این روز است. باکمی برنامه‌ریزی و خلاقیت می‌توانید مادرتان را با یک کارت پستال برای روز مادر سورپرایز کنید. روز مادر جشنی است که به مادر خانواده و همچنین مادر بودن ، پیوند مادر و تأثیر مادران در جامعه احترام می‌گذارد. این جشن در روزهای مختلف در بسیاری از نقاط جهان برگزار می‌شود. برگزاری این جشن در ماه‌های مارس یا ماه مه رایج‌تر است. خرید کارت تبریک برای مادر در این روز در نقاط مختلف جهان بسیار متداول است.

در فرهنگ ایران روز مادر را همان روز زن که درواقع سالروز ولادت و روز تولد حضرت فاطمه است نام‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل در طراحی کارت تبریک برای روز مادر از تبریک تولد حضرت فاطمه در برخی موارد نیز استفاده می‌شود.

در برخی کشورهای اروپایی دومین یکشنبه ماه می را به‌عنوان روز مادر انتخاب کرده‌اند.

روزی برای بزرگداشت مادران

روزی برای بزرگداشت مادران

روز زن در چه روز و ماهی از سال است؟

روز تولد حضرت فاطمه را که ۲۰ جمادی‌الثانی در تقویم قمری می‌باشد، در تاریخ و فرهنگ ایران به‌عنوان روز زن یا همان روز مادر نام‌گذاری نموده‌اند. در این روز می‌توان با خرید یک کارت روز مادر و هدیه به او این روز را تبریک گفت. به همین دلیل نمی‌توان در تاریخ شمسی تاریخ دقیق برای آن اعلام نمود. زیرا همان‌طور که می‌دانید تاریخ قمری در حال گردش است.

برای مثال تاریخ روز زن و روز مادر در سال ۱۳۹۸ روز ۲۶ بهمن بود.

در سال ۱۳۹۹ تاریخ روز زن و روز مادر ۱۵ بهمن خواهد بود.

اگر قصد خرید کارت تبریک روز مادر دارید می‌توانید از همین حالا برنامه‌ریزی نمایید.

کارت پوستال روز زن

کارت پوستال روز زن

انواع کارت پستال برای روز مادر

کارت تبریک روز مادر دارای انواع مختلفی است اما به‌طورکلی در ۲ دسته سنتی و مدرن می‌توان آن‌ها را تقسیم‌بندی کرد. مثلاً یکی از انواع کارت پستال های سنتی کارت تبریک روزمادر مذهبی هستند که تولد حضرت فاطمه را نیز تبریک گفته است. یا یک مورد از نمونه کارت تبریک های مدرن استفاده از تصور شخصی برای چاپ روی کارت برای روز مادر است.

برای مشاهده نمونه کارت نبریک روز مادر می‌توانید به صفحه و لینک زیر بروید:

انواع مختلف سنتی و مدرن کارت پوستال برای روزمادر و تبریک روز زن

لازم به ذکر است موارد ذکرشده فقط به‌عنوان نمونه کار هستند وشما میتوانید هر طرحی که مد نظر دارید برای ما بفرستید تا برایتان چاپ کنیم.

روز مادر کارت تبریک هدیه

کارت پستال روز مادر از نوع سنتی

این نوع کارت ها برای تبریک روز مادر و روز زن معمولاً از تصاویر طبیعت و جاذبه‌های طبیعی برخوردار هستند. تصاویری مانند گل و گیاه و درختان و رودخانه‌ها و مناظر طبیعی در آنها بکار گرفته‌شده است.

کارت تبریک روز مادر از نوع مدرن

در نوع مدرن و امروزی کارت تبریک برای مادر از تصاویر گرافیکی بسیار جذاب استفاده می‌شود که در نوع خود کم‌نظیر هستند. در روز مادر کارت تبریک های مدرن معمولاً از فروش بسیار بیشتری برخوردار هستند. کارت تبریک روز مادر مدرن کارتهای روشن و زیبا هستند که دقیقاً مانند کارت‌های سنتی طراحی‌شده است اما پیچ‌وتاب مدرنی برای آن‌ها به وجود آمده است. مثلاً به شکل سه‌بعدی ایجادشده که خود نوعی از لوازم کادویی است. استفاده از تصاویر سنگ‌های قیمتی، الماس و زرق و برق با کاغذ فویل دارو طرح های برجسته از جمله برخی ویژگی های این نوع کارت پستال است.

کارت پستال مذهبی تبریک روز مادر

کارت پستال مذهبی تبریک روز مادر

چرا بهتر است روز مادر کارت تبریک هدیه دهیم؟

معمولاً ذهن انسان موارد خاص را بیشتر به خاطر می‌سپارد و بیشتر به یاد دارد. از طرفی در روز زن و روز مادر بسیار پیش‌آمده که شما یا سایر افراد برای تبریک روز مادر به مادرتان از خرید یک کالا مانند پوشاک یا کفش و … موارد این‌چنین استفاده کرده‌اید. تصور کنید که امسال همراه با این هدایا یک کارت پستال روز زن همراه با هدیه خود به مادرتان نقدیم می‌کنید. مخصوصاً اگر در طراحی آن از یک گرافیک اختصاصی و تصویر و متن زیبا استفاده کرده باشید می‌توانید آن را در قلب و ذهن مادرتان حک کنید.

روانشناسان بزرگ غرب ثابت کرده‌اند که :نفوذ و اثر جملات از هر هدیه ای بیشتر است. شما نیز میتوانید پیام خود را روی یک کارت پستال ثبت کنید و ماندگار شوید.

چگونه با کارت دعوت روز مادر بهترین کمپین تبلیغاتی و بازاریابی را برای کسب‌وکارمان خلق کنیم؟

برای معرفی بهتر کسب‌وکار و تجارت خود بخصوص در فضای آنلاین اولین کار طراحی اختصاصی یک پاکت برای روز مادر بانام شرکت و برند یا کسب‌وکار شما است. بعد از طراحی پاکت برای روز مادر و تبریک روز زن حالا باید یک کارت دعوت برای روز مادر به‌صورت کاملاً اختصاصی طراحی نمایید. اکنون نوبت این است که کارت دعوت برای روز مادر را درون پاکت ها قرار دهید. مقدمات کمپین شما آماده‌شده است.

حالا سؤال این است:

چگونه کارت پستال برای روز مادر را بکار ببریم؟

کارت دعوت‌ها یا همان کارت پستال ها را سعی کنید اختصاصی و شخصی‌تر کنید. شخصی‌سازی هر کارت پستال (کارت دعوت) یک روش کاملاً مؤثر برای تضمین توجه و افزایش اثربخشی کمپین شما است. وقتی افراد نام خود را با حروف بزرگ و پررنگ بر روی کارت پستال ببینند به دلیل احساس شخصی‌تر و ویژه‌تر بیشتر توجه شان جلب می‌شود. می‌توانید از این کارت ها برای دعوت افراد ازجمله مشتریان، برای حضور در یک سمینار یا رویداد حضوری استفاده کنید! یا اینکه آن را برای یک رویداد مجازی طراحی کنید! یا برای تشکر از خریدی که از شما داشتند، یک کارت قدردانی در روز زن برایشان ارسال کنید.

هر کارت دعوت باید پیشنهادی را ارائه دهد و کاربر شمارا به اقدام تشویق کند. خود را در بجای مشتری قرار دهید و از خود بپرسید که درواقع چه پیشنهادی می‌تواند به‌اندازه کافی توجه شمارا برای انجام اقدامات جلب کند. به یاد داشته باشید مشتریان شما مشغول کار هستند و تمام‌وقت به فکر شما نیستند! پس سعی کنید به بهترین نحو توجه آن‌ها را به خود جلب کنید!

کارت دعوت برای روز مادر

خدمات سایت درزمینهٔ چاپ کارت پستال اختصاصی

  • ارسال کارت تبریک برای روز مادر به آدرس دلخواه شما
  • چاپ کارت تبریک روز مادر با بالاترین کیفیت و زیباترین گرافیک
  • فروش کارت روز مادر به‌صورت تکی و آنلاین از طریق اینترنت
  • فروش اینترنتی کارت پستال برای مادر با طرح‌های مختلف
  • طراحی و چاپ اختصاصی کارت پستال مادر با تبریک تولد حضرت فاطمه
  • چاپ کارت تبریک روزمادر با تصویر شخصی و متن نوشته ارسالی شما

سایر خدمات ویژه اصناف و کسب و کارها

  1. کارت تبریک روز مادر ویژه مؤسسات فرهنگی و مذهبی
  2. طراحی و چاپ کارت تبریک برای روز مادر با نام برند شرکت شما
  3. طراحی و چاپ تعداد بالا کارت تبریک روز مادر برای تمام اصناف
  4. طراحی و چاپ کارت دعوت روز مادر ویژه رستوران‌ها با نام و آدرس برند شما 
  5. طراحی و چاپ ویژه کارت پستال روز زن مخصوص باشگاه‌ها و اماکن ورزشی بانوان
  6. طراحی و چاپ کارت پوستال روز مادر ویژه فست فود ها با نام و برند شما
  7. طراحی و چاپ انواع کارت تبریک برای روز مادر با تبلیغات فروشگاه شما

روز زن و روز مادر بر همه زنان و مادران مبارک باد.

چاپ کارت تبریک روز مادر

چاپ کارت تبریک روز مادر

در ادامه چند نمونه متن تبریک روز مادر قرار داده ایم که در صورت تمایل میتوانید از این متن ها برای چاپ یا نوشتن داخل کارت خود استفاده کنید.


مامان مهربانم، آهنگ صدایت، زیباترین ترانه زندگی‌ام، نفس هایت، تنها بهانه نفس كشیدنم و وجودت تنها دلیل زنده بودنم شد. روزت مبارك.


وقتی چشم به جهان گشودم. قلب کوچکم مهربانی لبخند و نگاهت را که پر از صداقت و بی ریایی بود احساس کرد. دیدم زمانی را که با لبخندم لبخند زیبائی بر چهره خسته ات نشست و دنیایت سبز شدو با گریه ام دلت لرزید و طوفانی گشت. از همان لحظه فهمیدم که تنها در کنار این نگاه پرمهر و محبت است که احساس آرامش و خوشبختی خواهم کرد. مادر عزیزم روزت مبارک


هرگز صدای مهربانت را که هر شب برایم لالائی می خواند فراموش نمی کنم، همان صدای قشنگی که حالا نیز به تمام دلتنگی هایم پاسخ می دهد و آغوش گرم و مهربانش را پناهگاه تمام دلتنگی هایم کرده است. مادر عزیزم روزت مبارک.


مادر، مادر… نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک


 ای بهتر از همه کلمات! ای خواستنی تر از عشق! دوست دارم خورشید را تقدیمت کنم و ستاره ها را بالای سرت بچینم و دستهای پینه بسته ات را در دستهایم بفشارم و در نگاه خسته و زیبایت گم شوم و بگویم دوستت دارم مادر. روزت مبارک


مادر وقتی از تو حرف می زنم احساس می کنم به خدا نزدیکترم و در مقدس ترین نقطه لحظات زندگی قرار گرفته ام. وقتی نام مقدست را بر زبان می آورم بغض گلویم را می فشارد شاید این نشان عشق خالص و پاک است. روزت مبارک


مادر تو تمام شادی هایت را به من بخشیدی و غمهایت را در خود فرو ریخته ای، تا نفس دارم و بعد از مرگ نیز روحم فراموشت نخواهد کرد. ای خدای بزرگ! به من توانائی بده هرگز از پله های غرور بالا نروم و لحظات شادم را در کنارش باشم. کمک کن قلب رئوف و قشنگ این فرشته زمینی ات را هرگز نلرزانم و آسمان آرزوهایش را خراب نکنم. روزت مبارک


مادر بودن سخت ترین و پرمشقت ترین کار دنیا است که تا آخر عمر هم بازنشستگی ندارد و تنها حقوقی که بابت آن طلب میکند اندکی عشق است، مادرم تورا عاشقانه دوست دارم و با تمام وجودم به تو عشق میورزم روزت مبارک باد.


گرامیداشت روز مادر، گرامیداشت فرشته ای آسمانی است که خداوند به هر انسانی در روی زمین یکی از آنها را هدیه داده است، فقط و فقط یکی که هیچ جایگزینی ندارد. فرشته مهربان زندگی من، روزت مبارک.


دنیای کودکی ام سرشار از طنین دل انگیز توست ،  تمام خاطرات کودکی ام را خط به خط با نام تو نوشته امو همیشه تورا می ستایم.

ز طرح و نقشه عالم هدف، طلوع تو بود

هدف تو بودی و عالم بهانه

یا زهرا…

ولادت حضرت زهرا و روز مادر بر همه مبارک…


چشم‌هايت را دوست دارم

بی دغدغه پریشانی

این چشم‌هاي ژرف عاشق را

تو ملموس‌ترین تصویر آفرينش منی

تقدیم به مادر عزیز تر از جانم


خونه يعني بــوی مـــادر

خـونه يـعنی بــوی نـون تـازه

خونه يعنی دربره خستگي‌هات

خونه يعني گلدوناي شمعدوني

خونه يعني لب پنجره بـشيني


ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﺍﻡ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﻧﻤﻲ‌ﺷﻮﺩ / ﻳﺎ ﻣﺎﺩﺭ ﭘﻴﻤﺒﺮ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﻤﻲ ﺷﻮﺩ

ﺩﺭ ﻣﺠﻤﻊ ﺧﻼﻳﻖ ﺣﻖ ﻓﺎﻃﻤﻪ(س) ﻳﻜﻲ ﺍﺳﺖ / ﺍﻳﻦ ﻭﺣﺪﺕ ﺍﺳﺖ ﺷﺎﻣﻞ ﻛﺜﺮﺕ ﻧﻤﻲ‌ﺷﻮﺩ

ﺁﻧﺠﺎ ﻛﻪ ﭘﺎﻱ ﻛﻔﻮ ﻋﻠﻲ (ع) ﻫﺴﺖ ﺩﺭ ﻣﻴﺎﻥ / ﻫﺮ ﺩﺧﺘﺮﻱ ﻛﻪ ﻻﻳﻖ ﻭﺻﻠﺖ ﻧﻤﻲ‌ﺷﻮﺩ

ﺍﺯ ﺍﻳﻨﻜﻪ ﺁﺏ ﻣﻬﺮﻳﻪ‌ﺍﺕ ﺑﻮﺩ ﺭﻭﺷﻦ ﺍست / ﻫﺮ ﺧﺎﻧﻪ‌ﺍﻱ ﻛﻪ ﺧﺎﻧﻪ ﺭﺣﻤﺖ ﻧﻤﻲ‌ﺷﻮﺩ

ولادت حضرت زهرا (س) مبارکباد.


مادرم ای فرشته بی بال من دوستت دارم چون بهترینی

زیباترینی، برای من محبوب‌ترینی… دوستت دارم به اندازه ستاره‌های

آسمون گل مهربان من، تو برای منی و من برای تو شکزگزار خداوند هستم

که حق انتخابت دست من نبود و خداوند بهرین را برایم انتخاب کرده است

عشق بی پایان من دوستت دارم

نمونه کارت پستالهای متناسب با این مناسبت در فروشگاه کارت پستال

ما در فروشگاه کاذت پستال مجموعه متنوعی از کارت پستالهای روز زن و روز مادر داریم که شما میتوانید این کارت پستال ها در دسته بندی کارت پستال روز زن مشاهده کنید. چنانچه شرکت و کسب و کاری هستید که قصد دارید از کارمندان و همکاران خود در روز زن تقدیر کنید ما کارت پستالهایی داریم که روی آنها عبارت همکار گرامی روزتان مبارک درج شده است و مخصوص همین موضوع طراحی و تولید شده اند. پیشنهاد میکنیم حتما از کارت پستالهای روز مادر فروشگاه ما دیدن کنید.

 

مقالات مرتبط:

 

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat