Select Page

چاپ فوری کارت پستال ولنتاین با طرح ویژه و متن دلخواه

چاپ فوری کارت پستال ولنتاین با طرح ویژه و متن دلخواه

کارت پستال ولنتاین در سال های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ شکل مدرن‌تری به خود گرفت زیرا سلیقه افراد برای انتخاب و خرید کارت  تبریک روز ولنتاین نیز از حالت‌های سنتی تر خارج شده بود و افراد در عصر مدرن و جدید به شکل مدرن‌تری به مناسبت‌های تقویمی و فرهنگی می‌نگرند. باید ببینیم برای کارت تبریک ولنتاین بیشتر سلیقه افراد به چه سمت و سویی می‌رود و کدام نوع از کارت تبریکها را برای تبریک روز ولنتاین یا روز عشق انتخاب می‌کنند. آیا در سالهای اخیر کارت پستال موزیکال ولنتاین مبارک می‌تواند فروش خوبی داشته باشد یا خیر؟ کارت تبریک موزیکال ولنتاین مبارک در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از استقبال خوبی برای خرید اینترنتی برخوردارشد. از این رو این احتمال نیز وجود دارد که کارت تبریک موزیکال روز عشق نیز مورد استقبال واقع شود. باید منتظر میزان فروش کارت ولنتاین بمانیم.

بهترین کارت پستال ولنتاین را از کجا و چگونه خریداری کنم؟

بهترین کارت پستال ولنتاین را از کجا و چگونه خریداری کنم؟

بهترین کارت پستال ولنتاین را از کجا و چگونه خریداری کنم؟

برای خرید کارت تبریک ولنتاین حتما لازم نیست که از خانه بیرون بروید. حتی در منزل و با گوشی موبایل می توانید هر زمان که قصد خرید کارت پستال ولنتاین را داشتید عبارت (( خرید کارت تبریک ولنتاین از سایت کارت پستال )) را در گوگل جستجو نمایید و با ورود به سایت و فروشگاه کارت تبریک به آدرس دامنه اینترنتی (( https://kartepostal.ir )) از بین انواع مختلف و فوق العاده کارت تبریک ولنتاین کارت مورد علاقه خود را انتخاب نمایید. هچنین می توانید صفحه اینترنتی و پیج اینستاگرام ما را با کلیک بر روی لینک زیر دنبال کنید تا از جدیدترین کارت تبریک های روز ولنتاین روز عشق و همچنین کارت پستال های ولنتاین مبارک ، کارت تبریک های ولنتاین موزیکال اطلاع پیدا کنید.

برخی خدمات سایت در زمینه چاپ فوری و فروش کارت پستال ولنتاین

برخی خدمات سایت در زمینه چاپ فوری و فروش کارت پستال ولنتاین

برخی خدمات سایت در زمینه چاپ فوری و فروش کارت تبریک ولنتاین

امروزه با پیشرفت فوق العاده صنعت چاپ کارت پستال ولنتاین دست ساز دیگر کاربردی ندارد.

  • چاپ فوری و فوق العاده با کیفیت کارت تبریک ولنتاین سه بعدی
  • چاپ فوری و یکروزه کارت تبریک ولنتاین 2020
  • چاپ فوری و ارسال کارت تبریک ولنتاین برای دوست
  • انتخاب بهترین متن کارت تبریک ولنتاین به سفارش شما
  • خرید کارت تبریک ولنتاین از سایت و تحویل در محل

برای رفتن به پیج اینترنتی بهترین کارت پستال های تبریک ولنتاین روز عشق بر روی لینک زیر کلیک کنید:

روز عشق در اینستاگرام

همچنین می توانید برخی از هشتک های ما را در اینستاگرام بخاطر بسپارید و هر زمان که خواستید ما را براحتی پیدا کنید (نام کاربری ما در اینستاگرام kartepostal است)

#کارت_پستال_اختصاصی #کارت_پستال_عید #کارت_پستال_شرکتی #کارت_پستال_نوروز #کارت_تبریک_عید #کارت_تبریک_بهار #کارت_پستال #نوروز۹۹ #فروشگاه_کارت_پستال #خرید_اینترنتی_کارت_پستال #خرید_کارت_پستال

چاپ فوری کارت پستال ولنتاین 2020 با طرح ویژه و متن دلخواه

چاپ فوری کارت پستال ولنتاین 2020 با طرح ویژه و متن دلخواه

روز ولنتاین چیست؟

روز ولنتاین یک جشنواره سالانه برای تجلیل از عشق عاشقانه ، دوستی و تحسین در سراسر جهان است. همه ساله در تاریخ ۱۴ فوریه تقویم میلادی مردم با ارسال پیام های عشق و محبت آمیز به معشوق یا شریک زندگی خود و خانواده و دوستان این روز را جشن می گیرند. زوج ها کارت پستال و گل های روز ولنتاین برای هم می فرستند و برای احترام عشق خود به یکدیگر باهمدیگر وقت می گذرانند. در این روز می توانید به آنان که دوست دارید کارت ولنتاین هدیه بدهید.

برای مشاهده نمونه کارت پستال های تبریک روز ولنتاین روی لینک زیر کلیک کنید

نمونه های جذاب طراحی شده برای تبریک روز عشق

تاریخچه روز ولنتاین

تاریخچه روز ولنتاین

تاریخچه روز ولنتاین

در فرهنگ اروپایی روز ولنتاین به نام مقدس “ولنتاین” یک کشیش کاتولیک که در قرن ۳ در شهر رم پایتخت ایتالیا زندگی می کرد نامگذاری شده است. داستان های زیادی در مورد سنت ولنتاین وجود دارد و با گذشت زمان این داستان ها به افسانه ای که امروز می شناسیم، تبدیل شدند و مردم با ارسال کارت پستال ولنتاین این روز را به هم تبریک میگویند و گرامی میدارند.

در زمان زندگی ولنتاین بسیاری از رومیان به مسیحیت گرویده بودند اما امپراتور کلودئوس دوم یک بت پرست بود و قوانینی سختگیرانه در مورد آنچه به مسیحیان اجازه داده شد ایجاد کرد. کلودئوس معتقد بود که سربازان رومی باید کاملاً وقف رم باشند و بنابراین قانونی را تصویب کردند که از ازدواج آنها جلوگیری شود. “سنت ولنتاین” در یک مراسم مخفی مسیحی ازدواج کرد و این سرآغاز شهرت وی برای اعتقاد به اهمیت عشق بود. شک نکنید در آن زمان هم اگر کارت تبریک ولنتاین وجود داشت! خود ولنتاین هم با خرید یک کارت ولنتاین و ارسال آن به عشق خود به او تبریک میگفت! و حتی اگر عشق ولنتاین میدانست که کارت پستال چیست؟! و اگر در آن زمان کارت پستال روز عشق در دسترس داشت! حتما یک کارت تبریک برای ولنتاین می فرستاد!

چگونه روز ولنتاین توسعه یافت؟

چگونه روز ولنتاین توسعه یافت؟

چگونه روز ولنتاین توسعه یافت؟

حدود ۲۰۰ سال بعد ، ۱۴ فوریه روز “سنت ولنتاین” اعلام شد. در این زمان شهر روم مسیحی شده بود و کلیسای کاتولیک مصمم بود تا هرگونه بت پرستی را که باقی مانده بود از بین ببرد. پاپ رهبر کانولیک مسیحیان ۱۴ فوریه را به عنوان روز ولنتاین اعلام کرد و بدین ترتیب این روز عید را در تقویم کاتولیک مقدسین برگزار کرد. این رسم در سراسر اروپا رواج یافت.

نمادهای روز ولنتاین

کارت ها معمولاً حاوی جملاتی احساساتی هستند و زیبایی گیرنده و میزان دوست داشتن فرستنده کارت ولنتاین را اعلام می کنند. کارتهای روز مقدس ولنتاین با تصاویری از قلب و گل تزئین شده و با توری و روبان تزیین شده است. این تصاویر امروزه هنوز برای نماد عشق مورد استفاده قرار می گیرند و در سراسر جهان شناخته می شوند.

روز ولنتاین در عصر امروز چگونه است؟

روز ولنتاین در عصر امروز چگونه است؟

روز ولنتاین در عصر امروز چگونه است؟

در حالی که جشن ولنتاین در بیشتر کشورها برگزار می شود فرهنگ های مختلف سنت های خاص خود را برای این جشنواره توسعه داده اند. روز ولنتاین معمولاً با عشق عاشقانه همراه است و هر سال میلیون ها کارت روز ولنتاین پخش می شود. هدایای گل یا یک گل رز قرمز تنها با پیام های عاشقانه برای عزیزان ارسال می شود و زوج ها وقت ویژه ای را در کنار هم می گذرانند.

بسیاری از زوج ها تصمیم می گیرند روز ولنتاین را با شام ، پیک نیک یا یک غذای مخصوص خانگی سپری کنند. بسیاری از رستوران ها تبلیغات شام روز ولنتاین را ارائه می دهند و غذا اغلب با سمبل عشق مانند قلب و گل ارائه می شود. یکی دیگر از فعالیتهای محبوب روز ولنتاین ، اقامت در هتل لوکس در یک مکان زیبا است که به زوج ها اجازه می دهد از همه چیز دور شوند و در کنار هم لذت ببرند. پیشنهادات ازدواج نیز در روز ولنتاین محبوب است و اغلب برای بیان عشق و تعهد خود به طرف مقابل به عنوان یک روز مناسب انتخاب می شود. برخی از پیشنهادات ازدواج بسیار خلاقانه تحویل داده می شوند. پیشنهادهای ازدواج در روز ولنتاین به هر روشی که باشد عموماً عاشقانه و به یاد ماندنی است.

روز ولنتاین در ایران

روز ولنتاین در ایران

روز ولنتاین در ایران

روز ولنتاین یا روز عشق در ایران به روز سپندارمذگان یا اسپندگان شهرت دارد. روز سپندارمذگان یک روز در ایران باستان با ریشه‌های زرتشت است که مخصوص عشق و عشق‌ورزیدن می باشد. شاید در گذشته نیز با متن نوشته به جای کارت پستال ولنتاین امروزی بر روی کاغذهای قدیمی، افراد باستانی این روز را به هم تبریک می گفتند. به هر حال این روز را به امپراتوری هخامنشیان اولین امپراتوری پارسی نسبت می دهند. تاریخ برگزاری این جشنواره در ۵ مین روز از ماه اسپندرماد بود. امروزه در تقویم ایران تاریخ ۲۵ بهمن ماه (مصادف با ۱۴ فوریه) را به عنوان روز ولنتاین یا روز عشق در ایران می شناسند. در این روز عشاق به همدیگر کارت تبریک ولنتاین با طراحی های مختلف و اغلب اختصاصی هدیه می دهند و یا برای همدیگر ارسال میکنند.

بهترین کارت پستال ولنتاین

برای انتخاب کارت ولنتاین می توانید از بین کارت تبریکهای روز ولنتاین موجود در سایت یک یا چند مورد را انتخاب کنید و بصورت اینترنتی خریداری کنید. اما می توانید کمی سلیقه بیشتری به خرج دهید و چندین روز قبل از روز ولنتاین یا روز عشق سفارش طراحی یک کارت پستال اختصاصی برای روز ولنتاین بدهید. اگر هم ایده و خلاقیتی از خودتان ندارید کافی است آن را به ما بسپارید ما سرشار از ایده های خلاقانه جذاب و فوق العاده هستیم که می توانیم یک کارت تبریک روز عشق به یادماندنی و خاطره انگیز برایتان طراحی و با بهترین کیفیت چاپ کنیم و درنهایت به آدرس دلخواه شما ارسال کنیم. می توانید خودتان تحویل بگیرید یا اینکه فرد موردنظرتان را سورپرایز کنید.

چگونه به کمک کارت پستال روز ولنتاین کسب و کار و برند تجاری خود را تبلیغ کنیم؟

چگونه به کمک کارت پستال روز ولنتاین کسب و کار و برند تجاری خود را تبلیغ کنیم؟

چگونه به کمک کارت پستال روز ولنتاین کسب و کار و برند تجاری خود را تبلیغ کنیم؟

این روزها با کمبود پول بسیاری از افرادی که قصد تبلیغ دارند به رسانه های ارزان قیمت مانند کارت پستال روی می آورند. یک مزیت بزرگ استفاده از کارت پستال این است که ۸۰٪ از گیرندگان پست ادعا می کنند حداقل کارت پستال هایی را که دریافت می کنند برای یادگاری نگه می دارند. روز ولنتاین می تواند به عنوان یک فرصت ویژه برای صاحبان کسب و کار جهت راه اندازی کمپین های تبلیغاتی ارسال کارت پستال های ولنتاین یا کارت پستال تبریک روز عشق فانتزی و در عین حال جذاب باشد.

  • کارت پستال تبریک ولنتاین را روز ولنتاین ارسال کنید.
  • از کارت پستال های جذاب و خاص و خاطره انگیز برای روز ولنتاین استفاده کنید.
  • ارسال هدفمند داشته باشید: مخاطبان خود را با دقت هدف قرار دهید.
  • یک متن نوشته یا عکس نوشته جذاب و ماندگار و قانع کننده ایجاد کنید.
  • شما فقط چند ثانیه برای جلب توجه چشم انداز مخاطبان خود وقت دارید.
  • کارت پستال ولنتاین را شخصی سازی کنید: با استفاده از نام و عکس شخصی
  • از طراحی های جذاب کارت تبریک ولنتاین اختصاصی استفاده کنید
  • میتوانید سفارش طراحی اختصاصی با طرح و نوشته و عکس دلخواه خود را بدهید.
  • در صورت تمایل میتوانید سفارش طراحی کمپین تبلیغاتی کارت تبریک روز ولنتاین بدهید
سخن پایانی در خصوص کارت پستال برای ولنتاین

سخن پایانی در خصوص کارت پستال برای ولنتاین

سخن پایانی در خصوص کارت پستال برای ولنتاین

امروزه برای اینکه در ذهن مخاطبان خود بتوانید ماندگار شوید دیگر روش های رایج تبلیغاتی خیلی بازدهی ندارد. اگر شما هم صاحب یک برند تجاری و یا یک کسب و کار فیزیکی یا آنلاین باشید با کمی خلاقیت می توانید با استفاده از کارت پستال از جمله کارت ولنتاین و کارت پستال های تبریک ولنتاین و روز عشق در یک روز طیف گسترده ای از مخاطبان را با هزینه بسیار کمتر از هزینه های هنگفت تبلیغاتی برای همیشه جذب خود کنید. لازمه این کار اعتماد به کارت پستال و کمی خلاقیت و ایده در طراحی و اجرا است که ما این را به شما هدیه می دهیم.

  1. فرقی ندارد کسب و کار شما فیزیکی باشد یا آنلاین! کارت پستال راهگشاست!
  2. تفاوتی ندارد که برند تجاری شما بزرگ است یا کوچک! کارت پستال به اندازه کافی بازدهی دارد!
  3. مهم نیست که شما صاحب یک مارکت کوچک هستید یا یک هایپرمارکت دارید!
  4. کارت تبریکولنتاین می تواند به اندازه ظرفیت و شهرت شما به کارتان رونق دهد

برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن سایت تماس بگیرید.

نمونه کارت پستالهای متناسب با این مناسبت در فروشگاه کارت پستال

ما در فروشگاه مجموعه متنوعی از انواع کارت پستال ولنتاین را آماده کرده ایم و درصورتیکه قصد خرید کارت پستال لنتاین دارید، در دسته بندی مربوطه، کارت تبریک مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای مشاهده نمونه های متنوع کارت تبریک روز ولنتاین اینجا کلیک کنید.

 

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − دو =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat