Select Page

چاپ فوری کارت پستال روز معلم با گرافیک و متن دلخواه شما

چاپ فوری کارت پستال روز معلم با گرافیک و متن دلخواه شما

در سال‌های اخیر کارت پستال روز معلم به‌خصوص در بین دانش آموزان نسل جدید و متولدین دهه ۸۰ هنگام دادن هدیه روز معلم افزایش چشمگیری پیداکرده است. این در حالی است که در دهه‌های قبل برای تبریک روز معلم در روستاها گاهی دانش آموزان حتی از کاردستی برای روز معلم و تبریک روز معلم استفاده می‌کردند. اما امروزه این سنت زیبا شکل مدرن‌تری به خود گرفته و شاهد این هستیم که والدین دانش آموزان ابتدایی با خرید یک کارت پستال روز معلم کودکانه بسیار زیبا – که نمونه‌های آن را در صفحه مخصوص کارت پستال روز معلم میتوانید مشاهده نمایید – برای فرزندان خود آنان را ترغیب به سنت قدردانی از معلم حتی در ایام دیگر سال به غیر از روز معلم می‌نمایند. برخی از والدین نیز با بکار بردن عباراتی چون کارت قدردانی از معلم کل داستان را به شکل ساده‌تر برای فرزندان خود توضیح می‌دهند.

 

کارت پستال مذهبی برای تبریک روز معلم

کارت پستال مذهبی برای تبریک روز معلم

چگونه زیباترین متن کوتاه تبریک روز معلم را انتخاب کنیم؟

تبریک روز مربی و یا معلم با یک کارت پستال ارزان نیز امکان دارد. روز معلم همانند روز پدر یا روز مادر و سایر مناسبت های تقویمی فقط یکبار در سال برگزار میشود اما میتوان با صرف هزینه ناچیزی این روزها را خاطره انگیزتر کرد. برای مثال با یک کارت پستال روز پدر یا کارت پستال برای روز مادر و ضمیمه کردن آن با هدیه ای که قرار است در روز مخصوص شان به آنها دهیم این روزها را برایشان ماندگار تر نماییم. برای تبریک روز معلم نیز قطعا” خرید یک کارت پستال روز معلم بعنوان یک کارت قدردانی از معلم با یک عکس نوشته زیبا و همچنین یک متن مناسب و زیبای تبریک، روز معلم را برایشان خاطره انگیزتر کنیم.

ممکن است هدیه ای که به عزیزان میدهیم یک روز کارایی خود را از دست بدهد اما این کارت پستال ها هستند که باقی می مانند مخصوصا” اگر از یک متن کوتاه زیبا برای تبریک روی آن ها استفاده شده باشد.

معلم تو را سپاس

معلم تو را سپاس

چاپ متن کوتاه تبریک روز معلم دلخواه روی کارت پستال های شما

اگر تمایل داشته باشید که کارت تبریک روز معلم تان خیلی خاص باشد می توانید با انتخاب یک متن جذاب و زیبا کارت پستال تان را خاص و فوق العاده نمایید. اما چگونه می توانید یک متن کوتاه زیبا و جذاب برای تبریک این روز انتخاب نمایید؟ در این مورد ما می توانیم به شما کمک کنیم. کافی است از طریق پیام رسان ها با ما در ارتباط باشید و درخواست خود را ذکر نمایید. ما نیز زیباترین متن های کوتاه تبریک را برایتان ارسال میکنیم و می توانید از بین آنها متنی را که مورد علاقه تان است را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و به ما اعلام نمایید تا متن کوتاه تبریک روز معلم دلخواه تان روی کارت تبریک شما با بالاترین کیفیت چاپ شود.

برای مشاهده چند مورد نمونه زیبا از کارت پستال های تبریک روز معلم به لینک زیر مراجعه کنید:

کارت پستال تبریک معلم با متن کوتاه زیبا و گرافیک جذاب

معلمی شغل نیست هتر است

معلمی شغل نیست هنر است

کارت پستال سه بعدی نسل جدید کارت پستال ها

تبریک روز مربی (معلم) با ساخت یک کاردستی برای روز معلم در عصر جدید جایگزینی به نام کارت پستال سه بعدی پیداکرده است. کارت پستال روز معلم سه بعدی که شباهت زیادی به کاردستی های مقوایی نیز دارد و در واقع خود نوعی کاردستی به حساب می آید مورد علاقه بسیار از دانش آموزان به علت جذابیت و زیبایی آن بوده که به کاردستی کارت پستال نیز معروف می باشد. شما با جستجو در اینترنت به سادگی می توانید طریقه ساخت کارت پستال سه بعدی را یاد بگیرید و در خانه اجرا کنید.

 

کارت پستال برجسته روز معلم

چندی پیش که هنگام مراجعه برای خرید چند عدد خودکار و برگه A4 با یکی از فروشندگان لوازم التحریر در حال صحبت در خصوص کارت پستال های موجود در مغازه لوازم التحریرش بودیم نکات جالبی در میان گفته هایشان بود که برای ما خیلی جالب بود به همین دلیل با شما نیز به اشتراک میگذاریم، شاید برای شما هم جذاب باشد. این فروشنده کارت پستال و لوازم التحریر می گفت:

کارت پستال سه بعدی در بین دانش آموزان طرفداران زیادی دارد تا جایی که برخی دانش آموزان ترجیح می دهند به جای خرید کارت پستال های معمولی تبریک روز معلم و به دلیل پیدانکردن کارت پستال سه بعدی دلخواه برای تبریک روز معلم به ساخت کارت پستال سه بعدی که به آنها کارت پستال برجسته نیز می گویند، اقدام کنند.

 

کارت پستال با تم پروانه و کتاب برای تبریک روز معلم

کارت پستال با تم پروانه و کتاب برای تبریک روز معلم

کاردستی کارت پستال تبریک روزمعلم

ترکیبی از دو گزینه مورد علاقه کودکان و دانش آموزان یعنی کاردستی و کارت پستال یک ابزار کادویی جذاب و زیبا به نام کاردستی کارت پستال خلق نموده است. کاردستی کارت پستال انواع مختلفی دارد که برخی از آنها را در ادامه ذکر می نماییم.

انواع کاردستی روز معلم:

  • کاردستی کارت قدردانی از معلم
  • کاردستی کارت پستال سه بعدی روزمعلم
  • کارت پستال کودکانه
  • کاردستی کارت پستال قلبی تبریک روزمعلم
  • کاردستی کارت تبریک با کاغذ رنگی برای تبریک روز معلم
  • کارت پستال دست ساز ساده تبریک روزمعلم
  • کاردستی کارت تبریک روز معلم
  • کاردستی کارت هدیه روز معلم
کارت پستال مذهبی برای تبریک روز معلم

کارت پستال مذهبی برای تبریک روز معلم

کارت تبریک روز معلم بهترین تبلیغ برای برند شرکتهاست

بخش عمده ای از مشتریان بسیاری از کسب و کارها را دانش آموزان  و مدارس تشکیل می دهند. بنابراین نمی توان رضایت و علاقمندی دانش آموزان را به عنوان قشر آینده ساز جامعه نادیده گرفت. از طرفی همانگونه که می دانید فروش هر کسب و کاری را تبلیغات رونق می دهد و اصلا بدون تبلیغات هیچ کسب و کاری صرف نظر از نوع تبلیغات و با در نظرگرفتن اصل تبلیغ رونق پیدا نمی کند. پیشنهاد و استراتژی ما برای رونق کسب و کار شما استفاده از کارت پستال روز معلم با اسم برند شما می باشد. به جای صرف هزینه های هنگفت تبلیغاتی می توانید با چاپ کارت تبریک برای روز معلم با هزینه ارزانتر برند و کسب و کارتان را در منطقه و شهرتان بهتر تبلیغ نمایید.

 

کارت پستال بزرگداشت مقام معلم

کارت پستال بزرگداشت مقام معلم

چگونه می توانم با کارت تبریک روز معلم برند کسب و کارم را بهتر و ارزانتر معرفی کنم ؟

اگر برند شما به هر نحوی با دانش آموزان و مدارس ارتباط دارد و تمایل دارید آن را به بهترین شکل معرفی نمایید کافی است با سفارش چاپ تعداد دلخواهی از کارت پستال به سلیقه و طرح دلخواهتان همراه با چاپ نام و لوگو و یا آدرس سایت خودتان آن را چند روز زودتر از روز معلم در اختیار دانش آموزان مدارس قرار دهید و از این طریق به شکلی کاملا زیبا و خاطره انگیز و ماندگار آن را در ذهن دانش آموزان با هزینه بسیار ارزانتر از سایر روش های تبلیغاتی و برندینگ حک کنید. حتی اگر کسب و کارتان هیچ ارتباطی با دانش آموزان نداشته باشد بازهم این روش تبلیغاتی برایتان بدون بازده نخواهد بود زیرا به احتمال زیاد خانواده دانش آموزان را نیز مجذوب خواهد کرد.

در سایت ما می توانید زیباترین متن کوتاه تبریک روز معلم را به سلیقه خودتان انتخاب کنید و یا اینکه اگر فروش کارت تبریک روز معلم بخشی از کسب و کار شما است، یک کارت قدردانی سفارشی جهت تبریک روز معلم با برند تان به هر تعداد حتی چند عدد سفارش دهید تا در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت چاپ و برای شما به آدرس مدنظرتان در هر جای ایران ارسال گردد.

کارت پستال بزرگداشت مقام معلم

کارت پستال بزرگداشت مقام معلم

 چند متن زیبا برای تبریک روز معلم

نیمکت های چوبی بیشتر از درختان جنگل میوه میدهند چون ریشه در تلاش معلم دارند.

روز معلم مبارک


عارفان علم عاشق میشوند

بهترین مردم معلم میشوند

عشق بادانش متمم میشود

هرکه عاشق شد معلم میشود

روز معلم بر معلمان و استادان بزرگوار مبارک


 ای خدای عشق ، ای ام الکتاب ای معلم ، ای سراسر آفتاب در کتاب دل نویسم با مداد ای معلم روز تو تبریک باد . .


سپاسگزار معلمی هستم

که اندیشیدن را به من آموخت،

نه اندیشه‌ها را …


افلاطون راپرسیدند : چگونه است که تو معلم خویش را بیش از پدر احترام مینهی و بزرگ میداری؟

گفت پدرم مرا از بهشت به زمین آورد و معلمم مرا از زمین به بهشت رهنمون می سازد.

حال شما قضاوت کنید احترام بر کدام واجب تر؟؟؟…..

روز معلم برهمکاران عزیز مبارک


 

کارت پستال کودکانه مخصوص روز معلم

کارت پستال کودکانه مخصوص روز معلم

 

معلم گرامی از تو تشکر میکنم برای هدایت ما

و از اینکه بهترین راه را برای ساختن امروزمان نشان دادی

تویی که ما را از “هیچ” به “همه چیز” رساندی

بهتر از هزار روز سخت کوشی و مطالعه

یک روز بودن با یک معلم بزرگ است

معلم ، روزت مبارک


هدف یک معلم رسم تصویری از آینده برای دانش آموز نیست

بلکه راهی را نشان خواهد داد

که دانش آموز توانایی رسم تصویر آینده خود را داشته باشد

روز معلم مبارک


ممتاز و نمونه شدن برای یکسال است

و ماندگار شدن برای یک عمر

سلام بر معلمی که هر سال نمونه است و یک عمر ماندگار

معلم عزیزم روزت مبارک ، که جهانی از نورت مبارک گشته است . . .


به او بگویید دوستش دارم به او که قلبش به وسعت دریایست

که قایق کوچک من در آن غرق شده.

به او که مرا از این زمین خاکی به سرزمین نور و شعر و ترانه برد.

و چشم هایم را به دنیایی پر از زیبایی باز کرد.

معلم عزیزم دوستت دارم!

نمونه کارت پستالهای روز معلم فروشگاه

ما در فروشگاه مجموعه ای متنوع از انواع کارت پستال روز معلم آماده کرده ایم و شما با هر نوع سلیقه ای می توانید کارت پستالی مناسب برای تبریک روز معلم به معلمان و استادان خود انتخاب کنید. برای مشاهده این کارت پستالهای روز معلم کافی است روی دسته بندی کارت پستال روز معلم در منو بالای سایت یا اینجا کلیک کنید.

 

0 Comments

Submit a Comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 13 =

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

صفر تا صد سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه

به طور خلاصه سفارش چاپ کارت پستال عید نوروز در فروشگاه ما بسیار ساده است. کافیست مثل هر فروشگاه دیگری محصول مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید، تا مرحله پایانی یعنی ثبت آدرس پیش بروید و خرید خود را نهایی کنید. توجه کنید که پرداخت آنلاین در فروشگاه ما فعال نیست. در...

read more
همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

همه چیز در مورد قیمت کارت پستال عید نوروز 1403

خدمات و محصولات چاپی جزو آن دسته از محصولات و خدماتی هستند که به دلیلی تنوع بسیار بالا در جنس مواد مصرفی، اندازه، متعلقات و پروسه و دستگاههای چاپ قیمت مشخص و قابل مقایسه ای برای آن وجود ندارد و تولیدکنندگان و چاپخانه ها و فروشگاهها معمولا با درنظر گرفتن همه مواردی که...

read more
9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

9 مدل کارت پستال تبریک نوروز کودکانه با طرح حاجی فیروز و عمو نوروز

عمونوروز یا بابا نوروز، خواجه نوروز و حاجی نوروز یکی از نمادهای نوروز در باورمردمی ایرانیان است که در شب‌های جشنِ نوروز، برای بچه‌ها هدیه می آورد و به همراه حاجی فیروز سفر می‌کند. از ویژگی‌های عمو نوروز، میتوان  به زلف و ریشِ سفید، کلاهِ نمدی، کمربندِ ابریشمیِ آبی،...

read more
در خدمتتون هستیم

هر سوالی دارید میتونید در واتساپ از ما بپرسید. ما در ساعات کاری از ساعت 10 تا 17 پاسخگوی شما خواهیم بود :)

  • ⦿ آماده سازی کارت پستال چقدر طول میکشه؟
    برای سفارش ها عادی و تعداد زیر 200 عدد معمولا بین 2 تا 12 ساعت.
  • ⦿ هر تعداد کارت پستال بخوام میتونم سفارش بدم؟
    بله. از یک عدد تا چند هزار تا، هر تعدادی بخواید انجام میدیم
  • ⦿ فروش حضوری هم دارید؟
    متاسفانه نه، اول باید تو سایت ثبت سفارش کنید، آماده که شد بهتون اطلاع میدیم، میتونید تشریف بیارید تحویل بگیرید.
  • ⦿ تو سایت ثبت سفارش کنم یا واتساپ؟
    بهتره اول تو سایت ثبت سفارش کنید که همه چی ثبت شه و اشتباهی پیش نیاد. بعد از طریق واتساپ با شما در تماس خواهیم بود و کار رو پیش میبریم.
  • ⦿ واتساپ ندارم، چه کار کنم؟
    موقع ثبت سفارش در سایت، تو قسمت توضیحات بنویسید که تو ایتا یا روبیکا یا ایمیل با شما تماس بگیریم و حتمن تو روبیکا یا ایتا یه پیام به شماره 09305982118 برامون بفرستید.
  • ⦿ پیش فاکتور میخوام، چیکار کنم؟
    تو سایت ثبت سفارش کنید، پرداخت رو کارت به کارت انتخاب کنید و زمانی که با شما تماس گرفتیم بهمون بگید تا پیش فاکتور براتون ارسال کنیم.
  • ⦿ آیا موقع ثبت سفارش باید مبلغ رو آنلاین پرداخت کنم؟
    نه. در زمان ثبت سفارش از شما هیچ مبلغی دریافت نمیشه. پس با خیال راحت ثبت سفارش کنید.
  • فاطمه امامی
    فاطمه امامی
    در دسترس از تا
    EmailPhoneWhatsApp
instagram

Powered by TWChat